x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات خرید بالالبر

بالابرهای هیدرولیکی-زنجیری یا کابلی:

 

تحقیق قرار گیرند  بیسون صنعت تا کارایی صحیح آن ها محاسبه و از حادثه غربت گردد. از این بالابر ها به هیچ وجه نباید به عنوان آسانسور نفربر استفاده شود.

 

درین نوع بالابر چرخ زنجیر و یا قرقره کابل توسط جک هیدرولیک نیمی از کورس تکان را طی کرده و نیرو بوسیله زنجیر یا کابل به میز کار انتقال پیدا می‌کند و تک تک مسیر را طی می‌نماید. در این‌موقعیت‌ نسبت به بالابرهای جک بی واسطه فارغ از زنجیر به جک هیدرولیک با کورس کمتری نیاز هست. این بالابرها نیز برای حمل بار بوده و برای جابجایی نفر توصیه نمی شود. هرچند افراد زیادی در کشور ایران از این بالابرهای هیدرولیکی - زنجیری به عنوان بالابر نفری استعمال می کنند در حالی که سیستم های ایمنی آسانسور و بالابر را برای آن حدس نکرده اند.

 

ه) بالابرهای بوم لیفت ثابت (Static Base Boom Lifts):

 

فقط نوع از بالابر هیدرولیکی که میتواند ضمن دسترسی عمودی، دسترسی افقی نیز ساخت‌و‌ساز کند، بالابر بوم لیفت می باشد. بالابرهای بوم لیفت ثابت معمولا ظرفیت مقداری دارند و برای حمل نفر استعمال میشوند.

 

بالابر مفصلی ثابت آسانسور خرید بالابر هیدرولیکی زنجیری ثابت آسانسور آکاردئونی هیدرولیکی خط تولید

بالا بر بوم لیفت ثابت با دسترسی عمودی و افقی بالا بر هیدرولیکی-زنجیری جک عمودی آسانسور آکاردئونی ثابت

 

 

۲- بالابرهای متحرک (Aerial Working Platforms):

 

بالا بر متحرک یا بالابر سیار برای استفاده نفر طراحی شده اند و گاهی به آن بالابر نفر یا Man lift نیز میگویند. این نوع آسانسور چرخ دار به راحتی جابجا شده و با ایمنی بالا به کاربران اجازه می‌دهد در زمان های مختلف به نصب و تعمیر و رنگ آمیزی و... بپردازند. بالابر متحرک هیدرولیکی به دو دسته کلی تقسیم میگردد

الف) بالابر سیار هیدرولیکی با دسترسی عمودی: این نوع بالا بر هیدرولیکی سیار فقط به صورت عمودی توانگری جابجایی نفر را در ارتقاع داشته و دسترسی افقی ایجاد نمی‌کنند. متداول ترین این ماشین ها، بالابر هیدرولیکی آکاردئونی (قیچی - Scissor Lifts) ، بالابر نفربر ریلی و بالابر عمود بر میباشد. این بالابر ها از مکانیزم های حرکتی و بالابری متفاوتی به کارگیری می کنند که درباره آن توضیح داده خواهد شد. بالابر های متحرک به صاحبان مشاغل یاری

یک بالا بر هیدرولیک از چه بخشهایی تشکیل میشود؟

 

 

اجزای بالابر هیدرولیک

مخزن روغن هیدرولیک

 

پمپ هیدرولی خرید بالابر ک ( باید متناسب با نیاز ما و واحد سنجش وزنی که قرار می باشد جابجا شود تعیین گردد )

 

الکترو موتور ( موتور هم باید بر پایه ی نیاز ما باشد مثلاً دو اسب ، سه اسب یا ۱۰ اسب )

 

شیر هیدرولیک

 

جک هیدرولیک یا جک های هیدرولیک

 

شیلنگ و اتصالات

 

فشار شکن و فلو در اختیار گرفتن ( در صورت لزوم )

 

اسباب الکترونیک مثل میکروسویچ ، دکمه ، رله و ( در صورت بایستگی )

 

طراحی بالا بر هیدرولیک

موتور آسانسور هیدرولیک | هیدرولیک ستاره

همان گونه که گفتیم قدرت پمپ هیدرولیک را هر کس خالق بالا بر هست انتخاب می‌کند ، توان پمپ روغنی (مثلا 6 لیتردر دقیقه ، 6 لیتری ، 30 لیتری و ) مبنی بر وزنی که جابجا می کند همچنین مبنی بر متراژ که بالا یا زیر میرود گزینش می‌گردد ، به طبع آن پمپ به یک موتور مشخصی در سطح خودش نیاز دارد تا به آن کوبل (متصل) گردد.

 

در اجزای اصلی بالا بر هیدرولیک به شیر هیدرولیک اشاره کردیم در دنیای شیر هیدرولیک به شیرهای یک چهارم ، سه چهارم با گونه های و اقسام نقشه ها یا سمبل های مختلف ( برای مثال اواسط باز یا بسته و ) میرسیم در این مسیر با انواع فشار شکن‌های زیرشیری یا شیر های در بین راهی میتوانیم وزن جابه جایی مورد نیاز (این کار با در اختیار گرفتن فشار در سیستم هیدرولیک اعمال می‌گردد ) و سرعت حرکت بالابر را نیز تعیین کنیم . در مرحله آنگاه جک هیدرولیک بسیار اصلی است به این دلیل‌که قطر آن متناسب است با وزنی که می خواهیم جابجا کند و ارتفاع آن هم متناسب هست با متراژی که میخواهیم ( کاغذ بالابر یا اتاقک بالا بر ) جابه جایی داشته باشد (به عنوان مثال ۳ متری یا ۶ متری کمتر یا بیشتر ) که می بایست این نکات را در نظر داشته باشیم تا جک هیدرولیک مناسب خود را توصیه دهیم.

نمایندگی فروش گونه های موتور بالا بر

 

کمپانی مجموعه ما بالابر یکی‌از شایسته ترین و معتبرترین نمایندگی در جمهوری اسلامی ایران میباشد که موتور بالا بر کیفیت خوب را با گارانتی به فروش خرید بالابر می‌رساند. ما شایسته ترین مارک موتور آسانسور را با بیشترین چگونگی و مطلوب ترین بها در چنگ مشتریان عزیز قرار می دهیم.

برای حمل توشه در میان طبقات دکان ها و مغازه های گران قدر از بالا بر متحرک فروشگاهی به کار گیری میشود. این بالا بر مالامال فروش ترین نوع آسانسور در میان آسانسور های دیگر میباشد. فروش باکیفیت ترین و تضمینی ترین بالابرهای فروشگاهی به وسیله کمپانی شرکت بالا بیسون صنعت بر ایفا می‌گردد.

 

مشورت مجموعه ما بالابر تلفن:نه

 

نحوه شغل آسانسور متحرک فروشگاهی

 

شیوه شغل آسانسور متحرک فروشگاه این چنین میباشد که اقتدار موتور و گیربکس شاسی را بوسیله سیم بکسل جابه جا می نمایند. بعد وصال آسانسور متحرک به طبقه متبوع، کف شاسی به میکروسوئیچ برخوردار می نماید و همین منجر می شود که برق موتور به طور کامل مستقل و دستگاه متوقف گردد.

 

 

 

 

 

بعد ها آسانسور متحرک فروشگاهی

معمول ترین نوع بالا بر متحرک فروشگاهی از نوع 300 کیلویی میباشد. بعد ها آسانسور فروشگاهی معمولا 90*90 می باشد که‌این ابعاد بسته محل متبوع نصب گوناگون هستند. کارشناس نصب کمپانی شرکت بالا بر با تمرکز به اندازه گیری بعدها آن را انتخاب می نماید.

 

 

 

کاربرد آسانسور متحرک فروشگاهی

از آسانسور متحرک فروشگاهی برای جابه جایی مواد اول آحاد مغازه ها، ابزارآلات، قطعات خودرو قطعات صنعتی به عمل می رود. همینطور، از این بالابرها در ساختمان های پله دار برای منتقل کردن اشخاص هم می اقتدار بهره برد. اما در‌صورتی‌که سازه باشد یک نفر را با این آسانسور حمل فرمایید، بایستی از استحکام سیم بکسل و ضریب بالا و همین طور ترمزهای توانا خیس اعتقاد و باور نتایج فرمایید.

 

 

 

 

 

اجزاء گزینه به کارگیری در آسانسور متحرک فروشگاهی

بالا بر متحرک فروشگاهی از قطعاتی مانند سیم بکسل، الکتروموتور، قرقره، ، گیربکس، شاسی، ناودانی و میکروسوئیچ ساخته شده است. توان این آسانسور بر پایه ی معیار وزنی که قرار میباشد جابه جا نماید مشخص میگردد.

2. پروسه نصب بالابر و فراهم‌سازی کف گودال

 

او‌لین موردی که در ایجاد کرد و فعال سازی یک آسانسور می بایست مد لحاظ باشد چاه بالا بر میباشد. در ساختمان هایی که روند مرمت به فعال سازی آسانسور خرید بالابر اضافه می‌گردد بایستی تعدادی اقدامات و مهیا‌سازی ها جاری ساختن بگیرد که‌این آیتم زمان متعددی می‌برد.

 

2. پروسه نصب بالابر و فراهم‌سازی کف گودال

برای جواب به سؤال نصب و راه‌اندازی بالا بر چقدر فرصت میبرد بایستی کارداران متعدد را در نظر داشت. عواملی مانند آماده‌سازی چاه برای بالابر به مجال بسیار متعددی احتیاج دارااست. در فراهم‌سازی چاه برای آسانسور بایستی به کدهای ناحیه و حال و روز زمین زیرین و بعد ها چاه دقت خواهد شد.

 

در روند فعال سازی آسانسور بایستی وسایل ایمنی مانند کپسول حریق آدرس و سیستم اطفای آتش در درون یا این که گوشه و کنار بالابر نصب خواهد شد و نیز نصب تلفن در کابین بالابر میتواند به ایمنی دستگاه یاری شایانی بکند.

 

3. اجزای مختلف بالابر و نصب در طبقات گوناگون بالا بر

اجزای متعددی در تشکیل داد بالابر وجود دارا هستند که هر یک از اجزا برای ساخت و نصب شدن مجال نیاز دارا‌هستند و در پروسه فرصت فرصت فعال سازی آسانسور دخالت دارند. اجزای گوناگون یک بالا بر عبارتند از: کابین، سیستم ریلی، موتور منزل و گیربکس، در دست گرفتن ها و سیستم های امنیتی و در طبقات است.

 

فضاسازی برای نصب در آسانسور در مرحله آهن کشی ایفا می گردد که‌این مرحله باید با تمرکز زیاد احتساب گردد. کلیه آسانسورها این اجزا را دارا هستند؛ البته د بیسون صنعت ر بعضی از مورد ها باهم فرق می نمایند.

 

هر مورد از این اجزا باید به صورت ظریف نصب شوند تا بالا بر بتواند به راحتی بالا و تحت برود. مقطع زمان راه اندازی بالا بر در بالابر خانگی که از اجزای کمتری تشکیل‌شده اند خیلی کوتاهتر از زمانه فرصت نصب و راه اندازی آسانسور در گونه های تجاری آن میباشد.

 

مطالعه کنید : دلایل لرزش کابین بالا بر

همانگونه که میدانید دو نوع در هر آسانسور نصب می‌شود:

 

1. در کابین:

 

این در هنگام تکان کابین تکان می نماید.

 

2. در طبقات:

 

این در به عبارتی در هایی هستند که در هر طبقه از ساختمان برای بالابر در حیث گرفته میشوند و در مکان خویش اثبات میباشند. در های بالا بر گونه های مختلفی دارا‌هستند.

نهایت ظرفیت آسانسور

 

نهایت ظرفیت آسانسور حدود 10 تا 15 نفر هم‌زمان است ولی در پله برقی این تعداد به بیش از 20 نفر نیز می رسد.

 

پله برقی ها به طور مداوم در فعال‌ساز‌ی بالابر  در حرکت بیسون صنعت میباشند و به طور پیوسته در اکنون مصرف انرژی میباشند البته آسانسورها تنها در طی فعالیت انرژی مصرف می کنند.

 

در مقایسه پله برقی و بالا بر می اقتدار اعلام‌کرد پله برقی ها دارای سرعت زیر تری نسبت به آسانسور ها میباشند. اسانسور ها گزینه مناسب تری برای تعیین یک دستگاه سریع هستند و میتوانند با سرعت به سمت بالا یا زیر حرکت نمایند.

 

 

 

پله برقی خوب می‌باشد یا آسانسور ؟

در حال حاضر از تفاوت بین پله برقی و بالا بر باخبر می‌باشید و می‌دانید بسته به نوع انتظاری که از یک دستگاه برای جابجایی افراد دارید، مکان و ترازو رفت و آمد مردم خرید بالابر و فضای موردنیاز برای هر دستگاه، باید وسیله جا به جایی مناسب(اسانسور یا پله برقی) گزینش شود. برای این امر می قدرت با کارشناسان گروه مجموعه ما بالابر مشورت کرد. ناگفته نماند قیمت پله‌های برقی نسبت به ارتفاع کف تا کف جابجایی گزینش می‌گردد ولی برای احداث و احتساب ارزش آسانسور ضمن ارتفاع، ظرفیت آن نیز اثرگذار می‌باشد.

 

پژوهش کنید : نکات اصلی آماده سازی چاهک بالا بر

مشاوره مجموعه ما بالا بر تلفن:نه

 

خدمات مختلف دسته مجموعه ما بالابر

تیم خدماتی مجموعه ما بالابر دارای بیش از 12 سال سابقه درخشان در قضیه ساخت‌و‌ساز، فروش، نصب و فعال‌ساز‌ی انواع مدل های بالا بر میباشد که خوشبختانه یک کدام از مطرح ترین و خوشنام ترین موسسه ها فعال در این باره می‌باشد. خدمات این مجموعه عبارت اند از:

 

فروش و فعال‌سازی مدل های مختلف آسانسور و بالابر هیدرولیکی

فروش و نصب اشکال مدل های آیفون های تصویری برندهای متعدد

فروش و فعال‌ساز‌ی و سرویس انواع جک های پارکینگی

فروش و راه‌اندازی دوربین های مدار بسته

و سایر سیستم ها در حوزه حفاظتی نظارتی

اصلی ترین نگرانی های شرکت های نصب بالابر و یا پیمانکار ساختمان، گزینش برند موتور بالابر است. لازمه داشتن یک آسانسور با بازدهی و تلاش بالا، کیفیت موتور و تهیه آن از یک کمپانی معتبر هست. ما در این مقاله قصد داریم در زمینه ی گونه های برند یا مارک های موتور بالابر صحبت کنیم.

خرید انواع بالابرهای کاربردی

 

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آسانسورهای هیدرولیک عدم نیاز به ماشین آلات می‌باشد. آسانسورهای هیدرولیک به جهت اینکه واحدهای قدرت و کنترل آن‌ها در داخل راهرو بیسون صنعت قرار دارا هستند، “خودگیر” می باشند. این موضوع به صرفه جویی در دور و اطراف کمک می نماید و این زمینه را برای آسانسور آماده می نماید تا فضای کمتری را اشغال نماید. از آنجایی که قطعات کمتری در آسانسورهای هیدرولیک وجود دارااست، نصب آن‌ ها معمولا سریع ‌خیس، شل ‌خیس و ارزان‌خیس از آسانسورهای کششی است.

 

علاوه بر این، سیستم های بالا بر هیدرولیک از نگاه انرژی کارآمد می‌باشند. پمپ صرفا وقتی پر‌نور می‌شود که مسافر وارد کابین بالا بر خواهد شد، به این ترتیب آسانسورهای هیدرولیک در مقایسه با آسانسورهای کششی صرفه جویی در مصرف انرژی را با خویش به همراه دارا‌هستند. آن‌ها همینطور تمایل به ساخت و ساز گرمای کمتری داشته که سبب کاهش بیشتر مصرف انرژی می‌شود. در‌حالتی که تا این قسمت برای جواب به سؤال ” آسانسور هیدرولیکی یهتره با کششی” هیدرولیکی را گزینش میکنید، عالی می‌باشد پیش از مقایسه بالابر هیدرولیک با کششی، نقاط ضعف آسانسور هیدرولیکی را مطالعه کنیم!

 

 

 

نقاط ضعف آسانسورهای هیدرولیک:

بر خلاف آسانسورهای کششی، آسانسورهای هیدرولیک برای ساختمان های بلند مطلوب نیستند. از آنجایی که آسانسورهای هیدرولیک برای حرکت به استفاده از روغن خرید بالابر متکی هستند، فشار سیال مایحتاج برای بالا بردن کابین بالابر با ارتقاء مسافت از طبقه همکف ارتقا می یابد. این بدان معناست که آسانسورهای هیدرولیک معمولاً صرفا در ساختمانهایی تا حدود شش عدد هشت طبقه به کار گیری میشوند. از سایر نقاط صعف این آسانسور، می شود به موارد پایین اشاره نمود:

 

آسانسورهای هیدرولیک در مقایسه با آسانسورهای کششی کندتر عمل می نمایند. این به‌این عامل است که سیال هیدرولیک به مجال بیشتری برای بالا و پایین بردن پیستون نسبت به سیستم کابلی نیاز دارااست.

سیستم محاسباتی برای خرید بالابر

 

درین مقاله آموزشی دسته فروشگاه ما با محاسبات یونیت هیدرولیک و نکات فنی اصلی برای انتخاب الکتروموتور، پمپ هیدرولیک، مخزن هیدرولیک، شیرآلات هیدرولیک سیستم فیلترینگ و دیگر اسباب و قطعات پاورپک هیدرولیک آشنا خواهید شد.

 

اشتراک گذاری

محاسبات یونیت هیدرولیک (پاورپک هیدرولیک)

آیا اطلاعات بدون نقص برای محاسبات یونیت هیدرولیک را دارید؟ خوب است قبل از آگاهی از محاسبات با یونیت هیدرولیک آشنا شویم. تبدیل و انتقال قدرت به یاری سیال به وسیله دسته‌ی واحدی به نام یونیت هیدرولیک یا همان پاورپک هیدرولیک ایفا می گردد. یونیت هیدرولیک که برای منش‎‌اندازی و تکان عملگرها و اکچویتور‌ها (جک هیدرولیک و موتور هیدرولیک یا همان هیدروموتور) گزینه استفاده قرار می‌گیرد. یونیت‌های هیدرولیکی بنابر نیاز سیستم حرکتی مکانیکی و درخواست طراح، در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته میشوند. یونیت هیدرولیک بیسون صنعت یا همان پاورپک در بسیاری از صنایع و کارخانجات بلندمرتبه و کوچک مانند صنایع فولاد، سرامیک، خودروسازی، قطعه‌سازی و حتی کارگاه‌های کوچک آیتم به کارگیری قرار می گیرد. پاورپک هیدرولیک از قطعات مختلفی نظیر الکتروموتور، پمپ هیدرولیک، دسته‌ی شیرآلات، تانک (مخزن) هیدرولیک و دیگر اثاثیه جانبی ساخته شده می باشد. در این نوشته ی علمی کارایی داریم توضیحی بدون نقص و کارآمد در ارتباط محاسبه هر کدام از قطعات تشکیل‌دهنده یونیت پاورپک هیدرولیک بیان کنیم.

 

اجزای تشکیل دهنده سیستم هیدرولیک و مدار هیدرولیک کدام اند

برای اینکه دقیقا بدانیم برای ساخت یک یونیت هیدرولیک دقیقا چه چیزی را باید احتساب کنیم، استارت قطعات تشکیل‌دهنده یونیت را برای ذکر می کنیم. ولی در یک مقاله برای اینکه دقیقا بدانیم برای ساخت یک یونیت هیدرولیک دقیقا چه چیزی را باید احتساب کنیم، استارت قطعات تشکیل‌دهنده یونیت را برای ذکر می کنیم. ولی در یک مقاله خرید بالابر آموزشی دیگر به طور بدون نقص درباره ی یکایک اجزای یونیت هیدرولیک توضیح داده‌ایم. یک یونیت هیدرولیک با دقت نیاز سیستم، از چند قطعات ثابت و مشترک و یک‌سری قطعات جانبی تشکیل شده هست. این قطعات عبارت‌اند از؛

 آموزشی دیگر به طور بدون نقص درباره ی یکایک اجزای یونیت هیدرولیک توضیح داده‌ایم. یک یونیت هیدرولیک با دقت نیاز سیستم، از چند قطعات ثابت و مشترک و یک‌سری قطعات جانبی تشکیل شده هست. این قطعات عبارت‌اند از؛

 

پمپ هیدرولیک جزء اساسی یونیت هیدرولیک به عنوان قلب سیستم هیدرولیک هست.

چطور بالابر خانگی بشناسیم

 

 
گروه بندی بالابرها
آسانسور ها معمولا به چهار تیم تقسیم میشوند که عبارتند از: آسانسور هیدرولیکی ؛ بالابرهای زنجیری؛ بالابرهای کابلی، بالابرخانگی که گزینه انتخابی ما درین نوشته ی علمی معرفی بالا بر خانگی بیسون صنعت میباشد.
 
بالابرها وسیله ای میباشند مکانیکی یا این که همینطور می اقتدار ذکر کرد ماشینی میباشد مکانیکی که قابلیت و امکان بالا و زیر کردن اشخاص و وسایل برای دسترسی به طبقات گوناگون خانه را آماده می نماید. که دارنده گنجایش های متعدد جهت حمل اشخاص و وسایل میباشد.
 
بالا بر خانگی کشور‌ایران بالا بر
کشور ایران آسانسور شرکتی مطرح در قضیه ساخت اشکال موتورخانه هیدرولیک و جک های هیدرولیک و وینچ های صنعتی میباشد که یکی افتخارات براق این مجموعه پیاده سازی مخصوص ساخت‌و‌ساز و عرضه آسانسور ساختمانی به مشتریان عزیز میباشد. در کل بالا بر ایجاد گردیده به وسیله کمپانی جمهوری اسلامی ایران بالا بر به چهار نوع تقسیم می گردد که عبارتند از:
 
1. بالا بر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc
 
2. بالا بر هیدرولیک سبک عنکبوتی
 
3. آسانسور هیدرولیک کابین آلومینیوم
 
4. بالا بر هیدرولیکی کابین شیشه ای
 
بالا بر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc
 
کمپانی تولیدی کشور ایران آسانسور در بخش تولیدی خویش افتخار ساخت بالابری را دارااست که با اسم آسانسور خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc وارد بازار خرید بالابر گردیده‌است که از ویژگی ها بارز آن دارا بودن بدنه ای pvc میباشد. بالا بر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc با داشتن اتاقی از محصول pvc مقاوم در قبال هرگونه رطوبت و تابش بی واسطه روشنایی آفتاب میباشد.
 
این بالا بر خانگی قابل نصب در ساختمان های مسکونی و اداری, ویژه حمل اشخاص میباشد که مطلوب فضای خارج درون ساختمان میباشد و به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که به راحتی در بین طبقات ساختمان تردد کنید. از سایر خصوصیت های اختصاصی این آسانسور خانگی کارکردن با برق تک فاز است که منجر تمایز با دیگر دستگاه های مو جود در بازار میباشد
 

آسانسورهای کششی


اکنون برای مقایسه بالا بر هیدرولیکی با آسانسور وینچی به صورت ظریف، درین نصیب به معرفی آسانسورهای کششی می‌پردازیم. آسانسورهای کششی از سیستمی از کابل‌ها، شیارها و یک موتور استعمال می‌نمایند که معمولا در یک موتورخانه غیروابسته بالای راهرو قرار دارا‌هستند.

اتاق بالابر برای چرخاندن نوارهای کابلی که کابین بالا بر را از طبقه ای به طبقه دیگر بالا و زیر می نماید، گشتاور ساخت و ساز می نماید. آسانسورهای کششی معمولً در ساختمان ‌های بلند به کار گیری می ‌شوند و برای معماران و بسط ‌دهندگانی که عرش‌خراش‌ ها را می ‌سازند، مورد‌ ای مطلوب می باشند. اکنون در‌پی برای مقایسه بالا بر هیدرولیک با کششی، مانند قسمت گذشته به معرفی نقاط قوت و ضعف این بالا بر میپردازیم.

نقاط قوت آسانسورهای کششی:

یک کدام از پر رنگ‌ترین نقاط قوت آسانسورهای کششی سرعت آنهاست. خرید بالابر  آسانسورهای کششی سریعتر از آسانسورهای هیدرولیک عمل می نمایند و همینطور می‌توانند گنجایش های بیشتری را تحمل نمایند.

آسانسورهای کششی همچنیت در کارایی خویش بسیار نرمتر و قابل پیش گویی خیس می باشند. این قضیه تا حدی به جهت سیستم کابل و قرقره میباشد که بالابر را قدرتمند می‌ سازد تا یک ترفیع و فرود ریتمیک را در مقابل جنبش کندتر آسانسورهای هیدرولیکی نگهداری نماید.

تا به‌این نصیب، مهمترین تفاوت بالا بر هیدرولیکی و کششی در سرعت آنها میباشد.

نقاط ضعف آسانسورهای کششی:

ضعف نخستین آسانسورهای کششی هزینه آنهاست. سیستم های بالا بر کششی بغرنج‌خیس می باشند؛ چون به یک اتاق برای مراقبت موتور نیاز دارا‌هستند که به هزینه کلی نصب میافزاید. خلال این، از آنجایی که آسانسورهای کششی بارهای هنگفت ‌ تری را حمل می ‌نمایند، برای کارکردن به انرژی بیشتری نیاز دارا‌هستند و هزینه ‌های محافظت آن ‌ها نیز بیشتر میباشد.

یک کدام از دیگر از نقاط ضعف آسانسورهای کششی صدایی میباشد که ساخت‌و‌ساز می نمایند. آسانسورهای کششی به موتورها و ژنراتورهایی نیاز دارا‌هستند که سبب ساخت جنجال و ارتعاش میشود. پس در یک حرف، مقایسه بالابر هیدرولیک با کششی بیشتر به طریق کوشش آنها و هزینه هایشان متعلق میباشد.

در انتها یک نگاه کلی به تفاوت های این دو نوع بالابر می اندازیم:

هر دو بالا بر هیدرولیک و کششی مزایا و معایب خویش را دارا‌هستند. اینکه کدام بالابر خوب فعالیت می نماید، به نیاز پروژه متبوع بستگی دارااست. در حالی که نصب آسانسورهای هیدرولیک معمولی‌خیس میباشد و نیاز به تعمیر و حفظ کمتری دارا‌هستند، برای ساختمان‌های مرتفع مطلوب  نیستند. از طرفی دیگر آسانسورهای کششی سریعتر و روانتر می باشند، البته هزینه بالای نصب و ابهام نصب را به یار خواهند داشت.

 

استفاده های مختلف برای بالابر مغازه هیدرولیکی

 آسانسور دکان سبک میزی و مستقرکننده برای ثبت شرایط اجسام به طور آرگونومیک و ریلکس، از بابت نقطه دسترسی در هنگام فعالیت آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. بالا بر فروشگاه تحت عنوان بالابرهای وسایل نقلیه برای جابه جایی اجسامی جهت بارگیری به باطن کامیون و یا این که وسایل نقلیه دیگر نیز به کارگیری می‌شود که با بلند کردن جسم به طول اتاقک کامیون شکل می‌گیرد. آسانسور وسیله نقلیه، دارنده لوازمی جانبی ای است که میتواند به عقب وسیله نقلیه متصل خواهد شد تا بارگیری به سادگی صورت پذیرد. شرکت ها حمل و نقل که معمولا کالاهای هنگفت را در جاده ها باربری می نمایند،از اینگونه بالابرهایی به کار گیری می نمایند.

 
بالا بر دکان سبک باراندازی مشابه به یک بالا بر خودرو میباشد، این سبک در لنگرگاهها نصب می گردند و برای غرض جابجایی کالاها، اجسام و افراد گزینه به کار گیری قرار میگیرد. بالا بر فروشگاه سبک پرسنلی همان طور که از نامش معلوم میباشد، برای حمل و نقل و جابه جایی کارگران و اجسام در دور و بر عمل به کار گیری می‌شود. خرید بالابر  این فعالیت وقتی جاری ساختن میشود که جابجایی کارگران به حیطه کاری قابلیت پذیر باشد در اینصورت به جای این که شرایط دفتر کار را تغییر و تحول تا کارگران در آنجا شغل نمایند، کارگران را حمل می‌کنیم و به آنجا جابجایی میدهیم تا بتوانند به کارشان ادامه دهند.
 
مثل اینکه در فروشگاه ای انباری در طبقه دوم دکان باشد و منش پله ای برای رفتن به آن طبقه نداشته باشد و از این نوع بالا بر برای جابجایی نیروی کار انبار به طبقه مرتبط با انبار استعمال میکنیم تا درآنجا به کارشان ادامه دهند. پس سود می‌گیریم که اینگونه وضعیت هنگامی برقرار میباشد که دور و بر شغل تبارک و دارنده طول باشد و جابجایی به آنجا غیرممکن باشد.
 
بالا بر فروشگاه سبک پالتی یا این که شاخه دار، وقتی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد که بخواهیم اجسام را از سطح زمین برداریم و بر روی پالت ها بگذاریم. که‌این نوع گاها در انبار فروشگاههای تعالی به چشم می خورد که برای گذاشت فرآورده به روی پالت به مراد سئو در فضای انبار مغازه، گزینه به کار گیری قرار میگیرند. این نوع بالابرها وسیله نقلیه ای می باشند که برای فواصل کوتاه حمل کالاها به کارگیری می گردند. همینطور برای تخلیه بارمحل و انبارگردانی ها در هدف ها کاری خاصی، به شغل می رود. آسانسور دکان سبک میز شیب دار، معمولا یک سطح مستطیل صورت دارا هستند که به چهار جهت قابل چرخش است، این سبک خیر فقط به سمت بالا و تحت جنبش می نماید بلکه میتواند به زاویه های مختلفی چرخش داده باشد و قابلیت و امکان این را پیدا می نماید که در وضعیت های متفاوت بروی جسم روی آن عمل صورت پذیرد.
 
استدلال اساسی به کار گیری عظیم از بالابر هیدرولیکی این مزیت میباشد که سبب به دست آوردن دور و بر کاری ایمن به طور آرگونومیکی می‌گردد. این یاری به کاهش و یا این که حتی از در بین رفتن یه خرده متعددی از صدمات کاری ناشی از استرس های مکرر کارگران میشود. اینگونه جراحت هایی هنگامی چهره میدهد که موقعیت فیزیکی شغل در مقایسه با حالت فیزیکی کارگران بزرگتر یا این که شدید خیس باشد.
 
حتی بالابرهای هیدرولیکی می‌توانند اجسام را در دور و اطراف عمل به جاهای ایمنی بگذارند تا کارگران دسترسی بهتری به آنان داشته باشند. کارگران خیر صرفا ممکن میباشد از شایسته ترین شرایط کاری منتفع شوند بلکه این آسانسور به آن‌ها یاری می نماید تا صرف انرژی کارگران به نحو احسنت در گوشه و کنار کاری مفید خیس و با منفعت وری بیشتری سود قسمت باشد. پس به‌این سود می رسیم که با دقت به ساخت اینگونه گوشه و کنار کاری آیتم پسندی، خیر صرفا سبب ساز کاهش بلاها میگردد بلکه منجر ارتقا سود وری در فعالیت نیز می‌گردد. با به کار گیری از بالابرهای هیدرولیکی میتوان در هر موقعیت مشقت به طور تماما توفیق آمیزتر کارها آن واحد صنفی را پیش موفقیت در غیر اینصورت امور بسیار دشوار و حوصله فرساتر خواهند شد. اکثری از بالابرهای دکان ای هیدرولیکی که دارنده چرخ می‌باشند و می‌توانند همچون وسایل نقلیه جنبش نمایند، خیر فقط می‌توانند اجسام را به طور عمودی حمل یا این که بالابری نمایند حتی می‌توانند به آن خیر به طور افقی هم جابه جا و حمل نمایند.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد