نهایت ظرفیت آسانسور حدود 10 تا 15 نفر هم‌زمان است ولی در پله برقی این تعداد به بیش از 20 نفر نیز می رسد.

 

پله برقی ها به طور مداوم در فعال‌ساز‌ی بالابر  در حرکت بیسون صنعت میباشند و به طور پیوسته در اکنون مصرف انرژی میباشند البته آسانسورها تنها در طی فعالیت انرژی مصرف می کنند.

 

در مقایسه پله برقی و بالا بر می اقتدار اعلام‌کرد پله برقی ها دارای سرعت زیر تری نسبت به آسانسور ها میباشند. اسانسور ها گزینه مناسب تری برای تعیین یک دستگاه سریع هستند و میتوانند با سرعت به سمت بالا یا زیر حرکت نمایند.

 

 

 

پله برقی خوب می‌باشد یا آسانسور ؟

در حال حاضر از تفاوت بین پله برقی و بالا بر باخبر می‌باشید و می‌دانید بسته به نوع انتظاری که از یک دستگاه برای جابجایی افراد دارید، مکان و ترازو رفت و آمد مردم خرید بالابر و فضای موردنیاز برای هر دستگاه، باید وسیله جا به جایی مناسب(اسانسور یا پله برقی) گزینش شود. برای این امر می قدرت با کارشناسان گروه مجموعه ما بالابر مشورت کرد. ناگفته نماند قیمت پله‌های برقی نسبت به ارتفاع کف تا کف جابجایی گزینش می‌گردد ولی برای احداث و احتساب ارزش آسانسور ضمن ارتفاع، ظرفیت آن نیز اثرگذار می‌باشد.

 

پژوهش کنید : نکات اصلی آماده سازی چاهک بالا بر

مشاوره مجموعه ما بالا بر تلفن:نه

 

خدمات مختلف دسته مجموعه ما بالابر

تیم خدماتی مجموعه ما بالابر دارای بیش از 12 سال سابقه درخشان در قضیه ساخت‌و‌ساز، فروش، نصب و فعال‌ساز‌ی انواع مدل های بالا بر میباشد که خوشبختانه یک کدام از مطرح ترین و خوشنام ترین موسسه ها فعال در این باره می‌باشد. خدمات این مجموعه عبارت اند از:

 

فروش و فعال‌سازی مدل های مختلف آسانسور و بالابر هیدرولیکی

فروش و نصب اشکال مدل های آیفون های تصویری برندهای متعدد

فروش و فعال‌ساز‌ی و سرویس انواع جک های پارکینگی

فروش و راه‌اندازی دوربین های مدار بسته

و سایر سیستم ها در حوزه حفاظتی نظارتی

اصلی ترین نگرانی های شرکت های نصب بالابر و یا پیمانکار ساختمان، گزینش برند موتور بالابر است. لازمه داشتن یک آسانسور با بازدهی و تلاش بالا، کیفیت موتور و تهیه آن از یک کمپانی معتبر هست. ما در این مقاله قصد داریم در زمینه ی گونه های برند یا مارک های موتور بالابر صحبت کنیم.