x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات خرید بالالبر

فروش بالابر به چه دلایلی و برای چه کاربردهایی جاری ساختن می‌گردد؟

در مثال هایی برای کاربردهای متعدد آسانسور، می توان به کاربرد آن‌ها در انبارها، فروشگاه ها، رستوران ها، چیدن میوه از روی درخت های بلند مثل نخل، جاری ساختن نقاشی ساختمان ها، کارهای تعمیراتی و … اشاره نمود.
 
برای هرمورد از این اهداف از آسانسور خاص، با ویژگی های خاصی به کار گیری می‌گردد. مثلا بالابری که برای استفاده در دکان ها تولید می‌شود با انواعی که برای هدف برداشت میوه از روی درختان مورد استعمال قرار می گیرد، متعدد میباشد.
به چه شکل می توان بهترین مرکزها فروش بالابر را شناسایی نمود؟
با دقت به اینکه بالابرها وسیله های بسیار حساسی می باشند که جانبداری ایمنی در آنها دارای اهمیت خیلی ویژه ای می باشد، حتما می بایست در انتخاب راس فروش و نصب بالا بر، با دقت بالا وارد کار شوید.
 
متاسفانه امروزه بازار شغل اشباع شده از مشاغل مختلفی می‌باشد که تخصص مایحتاج را در حوزه‌ عمل خود ندارند و استاندارد های ما یحتاج و ضروری را رعایت نمی کنند.
 
در فایده همکاری با چنین مراکزی، خطرات بدون شوخی و آسیب های جبران ناپذیری را برای مشتریان و کارفرمایان، درپی خواهد داشت که ایمنی آنها‌را پایین شعاع قرار می دهد.
 
به این ترتیب ضروری است که در گزینش راءس فروش بالابر و همچنین عده ای که خدمات نصب آن را بر عهده می گیرند، با وسواس بیش تری عمل گردد و با در حیث داشتن یکسری موارد، بهترین گزینه را از فی مابین سایر مورد ها جانور فیلتر و انتخاب کنید.
 
پیرو به یک‌سری مورد از مواردی که می‌تواند به شما در انتخاب قابل اعتمادترین مراکز فروش یاری نماید، اشاره می شود:
 
تجربیات و رزومه کاری مرکزی که برای تعیین مد نظر قرار دارید چگونه می‌باشد؟
آیا مشتریان سابق راس فروش مورد نظر، از بابت ایمنی و کیفیت آسانسور خریداری شده ابراز رضایت کرده اند؟
اشخاصی که به عنوان اپراتور نصب در‌این راس سرگرم به شغل می‌باشند دارای مهارت و رزومه کاری توانمند هستند؟
تا چه اندازه استانداردهای ما یحتاج در فرآیند ساخت بالابر بوسیله این مرکز، رعایت میگردد؟
در صورت بروز نقص‌ برای بالابر آیا مرکز فروش بالابر، ارائه دهنده خدمات پس از فروش به مشتریان خود میباشد؟
و ….بهترین مرکز فروش بالا بر کجاست ؟
قیمت فروش آسانسور چگونه می‌باشد؟
ارزش فروش بالابر با توجه به نوع بالابر و کاربری آن انتخاب می گردد. همچنین چون بالابرها مبتنی بر با فضایی که قرار می‌باشد در آن به کارگیری شوند، طراحی و ساخته میگردند، براین اساس قیمت های متفاوتی خواهند داشت.
 
 
اما نکته ای که در تعیین بهترین خالق بالابرها خیلی اساسی و اصلی است، خرید بالابر معیار توجه آفریننده به ایمنی آسانسور میباشد و اصلا و پایین هیچ شرایطی نباید ایمنی را فدای قیمت ارزان تر نمود.
 
گروه صنعتی متین یدک ایرانیان،  بیسون صنعت یکی‌از قدیمی ترین و با تجربه ترین مراکز تشکیل داد، توزیع و فروش بالابر می باشد که درضمن تضمین کردن ایمنی بسیار بالای بالابرهای تولیدی، بها های بسیار ارزان تری نسبت به سایر مرکزها فروش برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

بالابر صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

 فروش بالا بر صنعتی در تهران، بالابر صنعتی وینچی ، آسانسور صنعتی ثابت و گونه های بالابر صنعتی در تهران، خرید بالابر صنعتی در بعدها متعدد و با موتورهای مختلف و اقتدار های مختلف باارزش های بسیار مناسب

 
بالا بر صنعتی
کلاً بالا بر به وسیله ای گفته می‌شود که از آن برای جابه جایی وسایل در بین طبقات استفاده میگردد بالا بر ها انواع مختلفی دارا هستند بالابرخانگی ، بالابر فروشگاهی، آسانسور وینچی، بالابر صنعتی، بالابر دکان، آسانسور ساختمانی، بالابر ویلچر که کوشش اساسی آحاد این بالا بر ها جابه جایی اشخاص و وسایل میباشد و بیشتر برای مکان های بزرگ از بالابر ها به کار گیری می کنند.بالا بر ها مکانیزم های مختلفی دارند، نیروی بوجود آمده در بالا بر ها با تمرکز به این مکانیزم ها ساخت می‌گردد، هر آسانسور با دقت به نیاز مشتری طراحی و فعال سازی می‌گردد. روی هم رفته آسانسور ها یا سیار هستند یا متحرک.
 
 
بالابر صنعتی مناسب برای دور و بر های صنعتی و کارگاهی و کارخانجات هست و در جهت جابه جایی وسایل و بارهای سنگین آیتم استعمال قرار می گیرد. بالابرهای صنعتی دسترسی به نقاط مرتفع و مناطقی که در ارتفاعات بالا قرار دارا‌هستند را قابلیت و امکان پذیر کرده است.خرید بالابر  آسانسور صنعتی هم از نوع متحرک وجود دارااست هم از نوع بالابرهای صنعتی ثابت که مخصوص حمل بار است.
 
 
ویژگی های بالا بر صنعتی
همان گونه که ذکر کردیم دو نوع بالا بر صنعتی وجود داراست، بالابر صنعتی ثابت بر روی دیوار نصب می شود و برای حمل بار و افراد در انبارها و کارگاه ها و گوشه و کنار های تجاری و مسکونی و حتی می توانید به عنوان آسانسورهای خانگی بهره مند شد. بالابرهای صنعتی را بر اساس ارتفاع و ظرفیت دستگاه تقسیم بندی می کنند. همچنین قابل توصیه تا ارتفاع ۲۱ متری نیز می‌باشند.
 
 
بعدها آسانسور صنعتی
بعد ها بالابر های صنعتی با تمرکز به کارکرد و ترازو باری که قرار می باشد تحمل نماییند گوناگون خواهد بود، در اصل این نوع بالابرها به صورت کفی ساخته میشوند و بعدها آن به مراتب بزرگتر از بالابرهای های معمولی میباشد، این بعدها با تمرکز به کارکد و توصیه مشتری و ابعاد محل نصب مشخص و معلوم می گردد. شرکت ما یک تکنسین دارای تخصص را برای تحقیق حالت محل گزینه و اندازه گیری بعدها آن به محل اعزام می کند، همچنین ایجاد کرد بالابر معمولا 20 روز کاری فرصت می برد.
اشکال بالا بر صنعتی
اشکال آسانسور صنعتی آسانسور صنعتی ثابت
 
 
این نوع بالابرها از نوع بالابرهای هیدرولیکی یا ونچی هستند که به صورت ثابت در محلی نصب می شوند و ملنند آسانسور متحرک قابلیت و امکان جابه جایی را ندارند، این نوع بالا بر ها از توان های بیشتری منتفع بوده و بیشتر آیتم به کارگیری قرار می گیرند.
 
 
بالا بر صنعتی وینچی
بیشتر برای مکان هایی قابل استفاده میباشد که نیاز به توان کمتر و مقدار بار کمتری برای جابه جایی است چراکه بالابرهای وینچی دارای توان کمتری به نسبت بالابرهای هیدرولیکی می‌باشند.
 
 
بالا بر صنعتی متحرک
این نوع بالابرهای صنعتی که در صنایع و کارخانجات بیشتر استفاده می شود و کاربردهای صنعتی دارااست خرید بالا بر دارای چرخ های متحرک در تحت خود میباشد، ارتفاع های گوناگونی دارا هستند و با تمرکز به کاربرد مورد نیاز تعیین می شوند.
 
 
بالابر صنعتی نفربر
بالابرهای نفربر صنعتی برای شغل در ارتفاعات بالا به کارگیری می شوند،  بیسون صنعت با این مدل بالابرها می اقتدار افراد را به ارتفاعات بالا جهت عمل فرستاد، به صورت متحرک میباشند و در ارتفاعات مختلف ساخته می گردند.
 
 
بالا بر صنعتی با کابین
این نوع بالا بر به دلیل داشتن کابین هم از دید ظاهری زیبا تر هست هم امنیت بالایی داراست. بیسون صنعت برای جا به جایی افراد به کارگیری می‌شوند و معمولا هم به صورت هیدرولیکی هستند.

آسانسور هیدرولیک چگونه عمل میکند؟

الابر هیدرولیک به ماشینی گفته میشود که برای حمل نفر و یا این که توشه از آن به کارگیری می‌شود و علی رقم تصور عامه مردم، با جرثقیل ها و لیفتراک ها تفاوت دارااست.این نوع بالا بر ها مثال ای از آسانسور ها هستند که هیدرولیک در آن محرکی است که سبب ساز بالا رفتن آن می‌گردد.
 
آسانسور هیدرولیک گونه های و مکانیزم های مختلفی داراست که در ذیل به آنها اشاره خوا هیم نمود.
 
بالابرهای جک بی واسطه:
در‌این بالابرها جک هیدرولیک مستقیما تحت میز توشه متصل میشود و آن را به سمت بالا تکان می‌دهد. از نطر ایمنی و گنجایش بعداز بالابرهای آکاردئونی قرار می گیرد. این بالابر ها در فروشگاه ها و فروشگاه ها برای حمل توشه به طبقات به کارگیری می‌شود. در شرایطی که نفر نیز بخواهد از این بالابرها به کار گیری نماید بایستی کابین ایمن روی آن قرار داده خواهد شد .
 
مزیت آسانسور هیدرویکی:
یکی مزیت های بالابر هیدرولیک با کابین نسبت به آسانسورهای کششی در مصرف برق آن است. در صورتی آسانسور صعودی در جنبش میباشد الکتروموتور پر‌نور میشود ولی اگرکه رو به تحت باشد تنها شیر برقی تخلیه فعال میگردد که شغل تخلیه روغن را اعمال می دهد که هم در مصرف برق صرفه جویی می شود هم بی صداست.
 
یکی‌از از سایر از مزیت های آسانسور هیدرولیک نداشتن چاله و موتورخانه می‌باشد که در اکثر منازل به انگیزه نداشتن فضای کافی برای این کار از بالابرهای هیدرولیکی به کار گیری می نمایند.
 
به انگیزه وجود فلوکنترل در ورودی جک بالابر با سرعت دائمی رو به تحت تخلیه میشود که بی خطرترین نوع بالا بر از لحاظ امنیت و سقوط است.
 
خصوصیت بسیار اصلی دیگر بالابر هیدرولیکی این می باشد که برای نصب این نوع آسانسور نیاز به تخریب یا این که نیاز به چاله بالا بر یا این که بتون ریزی در نصیب فوقانی نیست.
 
پیاده سازی بالا بر با هر دور و بر : تنوع بسیار متعددی از پیاده سازی برای معماران و طراحان وجود دارد که با دقت به نیاز شما میتوانند در منزل شما پیاده نمایند . فارغ از محدودیت در درب ها و یا این که صورت کابینت ، یعنی حتی می‌توانید سوای گذاشتن درب از آن استعمال شود،همچنین قابلیت و امکان انعطاف پذیری بالا بر هیدرولیک با هر مکانی باعث ارتقا جذابیت آن دربین عموم گردیده است .
 
تضمین یکساله وخدمات عصر ای ۱۰ ساله از خصوصیت های بارز دسته فنی قائم صنعت سپاهان در ساخت بالاببر یا این که اسانسور خانگی و هوم لیفت میباشد که ولی در این راه مشتریان گرامی از این سرویس ها سود کافی را خواهند پیروزی.
محافظت سهل و آسان بالا بر
بالا بر نفربر هالوت مجهز به دستگاه های پیشرفته دیاگ برای عیب یابی هرچه سریعتر و دقیق تر خرید بالابر

 

  آسانسور به جهت ارتقا راندمان فعالیت و سرعت شغل در زمان می‌باشد. این دیاگ حاوی نرم افزاری پیشرفته برای ثبت گزارشات همت قسمتهای متعدد دستگاه اعم از بردهای الکتریکی ، شیرهای هیدرولیکی و دیگر اجزای مهم بالابر بوده و تکنسین تعمیر آسانسور را کار کشته می سازد تا در کمترین فرصت ممکن دستگاه را عیب یابی و تعمیر نماید.
 
بالابر صنعتی
بالابر صنعتی در طیف کلان ای از صنایع ، وبسایت های کاری و کارخانجات تولیدی در سراسر جهان به کار گیری می‌شود. بالابرهای چند کاربردی و گونه های بالابر نفربر شرکت کندوکاوماشین انتخابی مناسب برای بسیاری از برنامه های کاری و صنعتی میباشند. هرجایی که نیاز به بالا بردن افراد ، ابزار و تجهیزات باشد بالابرهای ما بهترین آیتم خواهند بود.در تعیین بالا بر ویژگیهایی همچون ظرفيت ، ايمني ، محيط کار ، بیسون صنعت  نوع کاربری و قيمت کل شده دستگاه و نوع مکانيزم بالابری مفید است. بالابرهای شرکت فرانسوی هالوت بطور ویژه برای بالا بردن افراد و تجهیزات مربوطه می‌باشند و بالابرهای حمل بار نمی باشند که به این نوع بالابرها ، بالا بر نفربر یا آسانسور افراد اطلاق میشود. این بالابرها در دو گروه کلی دیزل و الکتریکی تشکیل شده اند که بالابرهای دیزل جهت فضا های کاری با فضای باز همچون کارگاههای کشتی سازی، راه و روش و ساختمان و سایتهای تعمیراتی در فرودگاه ها و کارخانجات و پالایشگاه ها مناسب می باشند و گونه های آسانسور الکتریکی جهت فعالیت در فضاهای مسقف و فضاهای درون کارگاهی ، انبارها و محیطهای بسته کاربرد دارند. وزن خود آسانسور نیز در محیطهایی که داری سطح های شکننده با مقاومت ذیل هستند می بایست در نظر گرفته گردد.

 

چرا آسانسور هیدرولیکی؟

جواب بدین پرسش بدیهی میباشد. باتوجه به توسعه روز افزون در صنعت های گوناگون عالم و سرعت به دست آوردن اکثری از کارها، نیاز به یک وسیله که فعالیت انتقال بارهای هنگفت و حجیم یا این که اشخاص متفاوت در حوزه های متعدد را با سرعت و به راحتی جاری ساختن دهد، بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر میباشد. استعمال از اشکال آسانسور، امری میباشد که امروزه در اکثری از صنعت های گوناگون جهان، مشاهده خواهیم کرد و ادله آن، ارتقاء سرعت عمل، سهولت در انتقال محموله های هنگفت و یا این که اشخاص متفاوت میباشد.
یکی مهم ترین دلایلی که سبب محبوبیت بالا بر هیدرولیکی گردیده، این میباشد که نیازی به موتورخانه نداشته و همینطور درصد تخریب و فساد قطعات بسیار پایینی داراست. به علاوه این که شما می‌توانید به راحتی  در خرد ترین و محصور ترین دور و اطراف ها هم، بالا بر هیدرولیکی مایحتاج خویش را توصیه داده و نصب کنید. یعنی هیچ محدودیتی دراین باره برای کمپانی ما و شما وجود نخواهد داشت.
اشکال آسانسور هیدرولیک از دید کاربری
این دستگاه را می قدرت برای استعمال های گوناگونی تهیه و تنظیم و استفاده نمود. برای فهم عالی این زمینه، گونه های مصارف بالا بر را باهم مرور می‌کنیم:
بالا بر اثبات
ممکن میباشد شما صاحب و مالک یک نمایشگاه گران قدر خودرو باشید. در‌این‌صورت‌، شما به یک آسانسور خودرو برای انتقال خودرو های خویش نیاز خواهید داشت. همینطور در سوله های تولیدی و کارخانجات، قابلیت انتقال بارهای هنگفت و انبوه، به وسیله نیروی انسانی قابلیت پذیر وجود ندارد. اینجاست که آسانسور هیدرولیکی اثبات رده ویژه ای دستیابی کرده و همه این خطاها را برای شما حل می سازد.
بالا بر دکان یا این که آسانسور فروشگاهی
یااینکه شما یک رستوران تعالی یا این که یک دکان دارید و آشپزخانه رستوران یا این که انبار مغازه شما، در زیرزمین یا این که طبقه فوقانی ساختمان قرار گرفته میباشد. آیا قرار میباشد پرسنل شما آحاد بارهای روز و مواد غذایی را هرروز از پله ها بالا و ذیل ببرند؟ مطلقا نه! پس در‌این‌حالت‌ نیز شما به یک آسانسور فروشگاهی نیاز خواهید داشت تا شغل انتقال توشه و اشخاص را به راحتی اعمال دهد.
آسانسور متحرک
در برخی مورد ها، ممکن میباشد شما، نیاز داشته باشید تا بالا بر را جابجا کرده و از یک محل، به محلی دیگر برای تخلیه توشه یا این که انتقال اشخاص از آن به کارگیری نمایید.خرید بالابر       در اینجا نیز محدودتی برای شما وجود نداشته و با به کارگیری از آسانسور هیدرولیکی متحرک، میتوانید این عمل را اعمال دهید. بالا بر های متحرک، دارنده چرخ بوده که‌این قابلیت و امکان را برای شما آماده میکند تا محل آسانسور خویش را تغییر‌و تحول دهید.
بالا بر صنعتی
آسانسور های هیدرولیکی صنعتی، معمولا برای استعمال های والا ساخت‌و‌ساز و نصب می‌شوند. در شرایطی‌که در‌پی انتقال توشه یا این که افراد، در ارتفاعات بالا یا این که وزن های بیشتری میباشید، اشکال بالا بر های صنعتی،  بیسون صنعت میتواند به همگی نیاز های شما جواب بدهد.
آسانسور مسکونی یا این که خانگی
خلال مصارف صنعتی و کارگاهی، برای سهولت در اثاثیه کشی یا این که انتقال اشخاص ناتوان در ساختمان هایی که فاقد بالا بر میباشد، می اقتدار از آسانسور هیدرولیکی به شایسته ترین صورت استفاده کرد.

 

بالابر برقی و گاربرد های آن در صنعت

امروزه بالابری مختلف با امکان های گوناگون در دسترس مردم قراردارد،یکی‌از اشکال این آسانسور، آسانسور برقی میباشد،که دارنده گنجایش های متنوعی جهت انتقال های متعدد است و امکان انتقال وسایل و اشخاص را در بین طبقات متعدد داراست،این سبک از آسانسور به طور جدا از هم دارنده گونه های مختلفی هستند که به خواسته به کارگیری های متفاوت تنظیم و به عمل گرفته میشوند به نحوی که در سوله ها، پاساژ های تجاری، انبار ها و اسکله های کشتی رانی و فرودگاه ها با دقت به نوع استعمال و گنجایش موردنیاز از اشکال متعدد آسانسور برقی به کار گیری میگردد. این سبک از آسانسور تحمل و استقامت بالایی در مقابل وزن های زیاد دارا‌هستند و میتوانند دست کم 50 کیلوگرم تا 10 بدن را حمل نمایند.
• بالا بر برقی دارنده چه سبک هایی میباشد؟
 
• امروزه استعمال از بالابری برقی به طور عمده در یک سری نوع گوناگون خلاصه می‌گردد، که عبارت اند از بالا بر باربری که برای انتقال توشه از آن ها به کار گیری می گردد.
• بالا بر برقی فروشگاهی: که وظیفه انتقال تولیدها دکان را با گنجایش مشخص و معلوم بر عهده دارا‌هستند.
• بالا بر برقی دکان: که برای انتقال اشخاص و وسایل از آن ها به کارگیری میگردد و دارنده گنجایش دست‌کم 50 کیلوگرم و حداکثر 200 کیلوگرم میباشند.
• بالا بر برقی وینچی: که برای حمل و انتقال محموله هایی با وزن و گنجایش بالا گزینه به کارگیری قرار میگیرند و قابلیت و امکان تحمل وزن تا حداکثر 10 بدن را دارا هستند.
• آسانسور برقی ساختمان: که به مراد انتقال اشخاص و مصالح ساختمانی آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند و همچون آسانسور وینچی بضاعت حمل توشه تا حد اکثر 10 بدن را دارا‌هستند.
• آسانسور برقی مریض: که عموما از این نوع آسانسور در بیمار ستان ها و کلینیک های توسعه یافته برای انتقال بیماران به کار گیری می گردد و در ایجاد این متاع اختصاصی با دقت به کاربرد پزشکی که دارااست از مواد نخستین با کیفت تری به کارگیری می‌شود و کارکرد آن نیز سرازیر خیس از مثال های شبیه است.
• بالا بر برقی  ماشین: همانگونه که از نام این نوع آسانسور مشخص و معلوم میباشد از آن در پارکینگ های طبقاتی و زیرزمینی به کارگیری می‌شود و این کالا نیز قابلیت و امکان تحمل وزن تا حداکثر 10 بدن را دارااست.
• دو نوع اخر از این متاع آسانسور ویلچر و آسانسور نفر هستند که از قابلیت و امکان و کاربردی شبیه با آسانسور مریض سود میبرند.
 
دیدگاه ایجاد و نصب آسانسور برقی به چه شکل میباشد؟
ساخت‌و‌ساز و عرضه این متاع منحصراَ به طور سفارشی قابلیت پذیر میباشد و درصورتی که شما قصد تهیه و تنظیم این جنس را دارید آغاز بایستی آن را پیشنهاد دهید آنگاه تکنسین های نصب با مراجعه به محل نصبی که شما انتخاب میکنید محل تعبیه را از نگاه بعدها، وزن، پهنا و طول نظارت می نمایند و بعد با شایسته ترین و باکیفیت ترین مواد مایحتاج مبادرت به ایجاد این مال می نمایند، ساخت‌و‌ساز این محصول به طور تقریب 10 روز مجال میبرد، بعداز مهیا شدن این بالا بر مبادرت به نصب آن در محل متبوع شما می نمایند.
آسانسور برقی دارنده چه خصوصیت هایی میباشد؟
• این نوع ازخرید بالابر که حریف دورازشوخی برای بالابری هیدرولیکی می‌باشند دارنده  سه مزیت نسبت به حریف خویش است، اولا اینکه صدای نادر تری نسبت به بالابری هیدرولیکی ساخت‌و‌ساز می نمایند، ثانیا هزینه مراقبت از بالا بر برقی نسبت به مثال الکتریکی بسیار کمتر است و از اصطحلاک کمتری بر خوردار میباشد و ثالثا هزینه ایجاد بالا بر برقی بسیار کمتر از سبک هیدرولیکی است و قادر است برای شما بصرفه خیس باشد.
• این جنس به جهت نداشتن امکان های سبک هیدرولیکی که عبارت اند از پاراشوت و راپچرولو، از امنیت بیشتری برخوردار‌است و می‌توانید با خیال و خاطر ریلکس از آن به کار گیری نمائید.
• بالا بر برقی وسیله ای میباشد که سهولت در استعمال و انتقال سهل وآسان و بی دردسر میان طبقات متفاوت را برای شما به ارمغان میاورد.
آسانسور برقی دارنده چه مشخصاتی میباشد؟
• این آسانسور ضمن مزیت های مختلفی که از آن مذکور شد قابلیت و امکان 4 توشه توقف در هر طبقه را دارااست و شما برای مسیر هایی با دستکم 10 متر می‌توانید از آن استعمال نمایید.
• این بالا بر از موتور های با دوام و با کیفیتی فایده میبرد به طوری که مورد نیاز وجود ندارد شما حتی‌د‌ر به کارگیری بعداز 5 سال نیز نگران فساد آن باشید.
• بالا بر برقی خلاف سبک هیدرولیکی دارنده یک گیربکس تعدادی حالته میباشد و قابلیت و امکان تغییر تحول سرعت را در 4 مرحله به شما میدهد.
• بالا بر برقی قابلیت و امکان نصب موتور و گیر بکس را هم در صدر و هم در ذیل محیط های خویش داراست  و شما در شرایطی که به ارتعاش حساس باشید میتوانید محل نصب را طوری گزینش نمائید که کمترین لرزش را هنگام انتقال شم فرمائید.
• بالا بر برقی دارنده سنسور نوری است که به‌این وسیله کارکشته خواهد بود اجسام را در مسیر خویش تشخیص دهد و هنگام مجاورت شدن به اجسام به طور خود کار متوقف گردد.
.
 
جک آسانسور برقی چه کاربردی دارااست؟
 
آسانسور برقی یک سیستم حمل و نقل اشخاص یا این که وسایل میباشد، بیسون صنعت اکنون ممکن میباشد بگویید جک آسانسور برقی چیست؟ این جک وقتی آیتم استعمال قرار می‌گیرد که شما بخواهید در ارتفاعات بالای 50 متر از آسانسور برقی به کار گیری فرمائید و جک برقی قابلیت و امکان ترفیع آسانسور را به ارتفاعات بیشتر آماده میاورد.

ارزش بالا بر هیدرولیکی و قطعات

. بالا بر هیدرولیکی یکی‌از گونه های بالابرها میباشد که با دقت به داشتن مکانیزم هیدرولیکی درحرکت، دارنده ضریب امنیتی بالایی بوده. ارزش این بالا بر ها با اعتنا به حال و روز جانور اقتصادی تماماً متغیر میباشد؛ به این ترتیب نمی‌اقتدار ارزش را به‌طور ظریف خاطرنشان کرد.

به همین استدلال در اهوا بالا بر به برخی از عامل ها تأثیر گذار در ارزش بالابرهای هیدرولیکی اشاره گردیده است.
ساختار بالا بر هیدرولیکی چه‌گونه میباشد؟
در بالا بر هیدرولیکی از نیروی هیدرولیک به کار گیری می گردد، بالا بر هیدرولیک را برای جابجایی توان از جریان سیال پرفشار در لوله‌ها به کار گیری می‌نماید. انگیزه پیاده سازی معمولی سیستم بالا بر هیدرولیک، به کارگیری نادر از اجزای جایزه میباشد که همین پیاده سازی بی آلایش منجر ارتقا بازده آسانسور شد‌ه‌است. به همین برهان ساختار گوناگون آنان میتواند در بها بالا بر هیدرولیکی بسیار تأثیر گذار باشد.
از مزیت‌های به کارگیری بالابرهای هیدرولیکی می‌قدرت به، ‌به صرفه بودن از حیث هزینه، درصد فساد تحت قطعات و اشغال نادر اطراف، نیاز نداشتن به تشکیل داد موتورخانه اشاره نمود. گونه های آسانسور هیدرولیک دربرگیرنده: آسانسور هیدرولیکی ویلچر، آسانسور هیدرولیکی صنعتی، ، آسانسور هیدرولیکی انبار اشاره نمود.خرید بالابر  از بالا بر هیدرولیک خیر ‌صرفا برای جابه‌جایی وسیله‌ها بلکه برای انتقال اشخاص در مرکز ها صنعتی و دکان‌ها و دکان‌ها حتی‌در منزل‌های مسکونی نیز به کارگیری می‌گردد.
طرز شغل آسانسور هیدرولیکی
شیوه شغل بالا بر به این‌شیوه میباشد که با پر‌نور شدن موتور، آسانسور به سمت بالا جنبش می‌نماید البته درصورتی‌ که شیر برقی پر‌نور خواهد شد بالا بر به سمت تحت تکان می‌نماید. هنگامی که بالا بر به سمت بالا تکان می‌نماید موتور آغاز به چرخش می‌نماید و پمپ هیدرولیک را به چرخش درمی‌آورد و روغن درون مخزن را به سمت جک هیدرولیک جابجایی می دهد.
درین مرحله پمپاژ شکل گیرد درین لحظه میباشد که بالا بر استارت به تکان می‌نماید و به سمت بالا می‌رود و وقتی که بالا بر به سمت تحت تکان می‌نماید، اگر ‌که برق وارد آسانسور خواهد شد، شیر برقی اذن تخلیه روغن را به تانک میدهد. بیسون صنعت ادله انعطاف ‌پذیر بودن بالا بر هیدرولیک به کار گیری از شلنگ‌های قابل ‌انعطاف در آنان میباشد.
 

 

تنوع در ساخت‌و‌ساز و خرید بالا بر

بالابرها در اشکال مختلفی ساخت می گردند و بسته به نیاز مشتریان با بعد ها و گنجایش های متفاوت گزینه به کار گیری قرار میگیرند.آسانسور ها این قابلیت را برای به کار گیری کنندگان دارا‌هستند که سوای محدودیت در درب ها و یا این که صورت کابینت ، یعنی حتی می اقتدار فارغ از گذاشتن درب از آن استفاده نمود.این مزیت سبب گردیده است بها بالا بر هیدرولیک نسبت به اشکال متفاوت بالابر مطلوب خیس باشد.بایستی به‌این نکته دقت نمود قابلیت و امکان انعطاف پذیری آسانسور هیدرولیک با هر مکانی سبب ارتقا جذابیت آن فی مابین عموم شد‌ه‌است .بایستی دانست فروش و پیاده سازی بالا بر با گارانتی یکساله و سرویس ها بعداز فروش دارای اعتبار اعمال میگیرد.و نوع و بهای کل گردیده آسانسور براساس واحد سنجش معلوم اندازه گیری می شود.

ارزش بالا بر هیدرولیک
همان طور که گفته شد :

ارزش بالا بر هیدرولیک برای بخش اعظمی از مشاغل و جای ها گوناگون میباشد.

و نوع کاربری ، بعدها و گنجایش آسانسور در آن نقش مهم اجرا می کند.

می بایست به‌این نکته دقت نمود:

یکی‌از شایع ترین نوع آسانسور هیدرولیکی، برای 3 متر طول و 300 کیلو ساخته می‌شود.و در اکثری از جای ها گزینه به کار گیری قرار میگیرد.یکی این جای ها دکان ها و رستوران هاست.معمولا کاربری از یک بالا بر در مغازه به‌این شکل میباشد که برای دکان یک آسانسور هیدرولیکی پیاده سازی خواهد شد که معمولا نهایتا 3 نفر را جابجا کند.در احتساب گنجایش آسانسور اشخاص را دربین 75 تا 80 کیلوگرم به صورت معدل در لحاظ می‌گیرند.و خرید بالابر  -  بیسون صنعت  در شرایطی‌که که هر نفر را 80 کیلو اکانت کنیم می‌شود 240 کیلو و 50 کیلو هم وزن کاراسلینگ که نهایتا 290 کیلو میشود.این گنجایش زیر خیس 300 کیلو میباشد.اما این نوع از بالا بر طوری ساخته میگردد که قدرت تحمل 400 کیلوگرم را نیز داشته باشد.خوب استاز این نوع بالا بر هیدرولیک در مغازه ها، منازل، انبارها و … استعمال خواهد شد.

 

امنیت در آسانسور هیدرولیک
بالابرهای هیدرولیک از امنیت بالایی برخوردارند.

برهان این فرمان نیز فایده گیری از مکانیزم هیدرولیک میباشد.

این نوع از بالا بر با دقت به ضریب امنیتی بالا در بخش اعظمی از مشاغل آیتم استعمال قرار می‌گیرند.

و یکی لبریز فروش ترین گونه های بالا بر در مرز و بوم می‌باشند.

می بایست به‌این نکته دقت نمود :

در بالابرهای هیدرولیکی از نیروی هیدرولیک به کار گیری می‌شود.و مکانیزم آسانسور هیدرولیک به نحوی میباشد که برای جابجایی توان از جریان سیال مالامال فشار در لوله ها به کار گیری می نماید.همین فرمان موجب ارتقاء عملکرد آن شد‌ه‌است.از نکاتی که درخصوص بالا بر هیدرولیک دارای اهمیت میباشد به کار گیری معدود از اجزای جایزه میباشد که همین پیاده سازی معمولی سبب ارتقا بازده آسانسور گردیده‌است.بها بالا بر هیدرولیک براساس متریال به فعالیت رفته در آن گزینش می‌گردد.بایستی دانست بالابرهای هیدرولیک نیازی به موتورخانه ندارندو این خویش مزیت مهمی میباشد.مقرون به صرفه یودن این آسانسور به نظر هزینه و معیار فساد منجر شد‌ه‌است در اکثری از مشاغل گزینه استعمال قرار گیرد.بایستی دانست برخی از بالابرها با کابین بوده و بعضی دیگر فارغ از کابین ساخته می‌شوند.

برای استعلام بها کابین بالابر 6 نفره با ما تماس حاصل نمایید.

 

بالا بر هیدرولیکی کارکرد
بالابرهیدرولیکی با سعی بالا و بازده مناسب در بخش اعظمی از جای ها گزینه استعمال قرار می‌گیرد.

کارکرد این بالا بر به‌این شکل میباشد :

که با پر‌نور شدن موتور، بالا بر به سمت بالا جنبش می نماید.

بایستی بدین نکته اعتنا نمود :

اگر که شیر برقی پر‌نور خواهد شد آسانسور به سمت تحت جنبش می نماید.

با جنبش بالا بر بوسیله نیروی محرکه موتور ،پمپ هیدرولیک به چرخش در می‌آید.این چرخش منجر میگردد روغن باطن مخزن را به سمت جک هیدرولیک جابجایی یابد.و در سود پمپاژ شکل میگیرد.بایستی دانست هنگامی که بالا بر به سمت تحت تکان می نماید، در‌حالتی که که برق وارد بالا بر خواهد شد، شیر برقی اذن تخلیه روغن را به تانک می‌دهد.همین دستور منجر می گردد در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.در بالا بر شلنگ های نرم درنظرگرفته شده میباشد و برهان انعطاف پذیر بودن بالا بر هیدرولیک به کار گیری از این شلنگ ها میباشد.بایستی به‌این نکته دقت نمود بها بالا بر هیدرولیک با دقت به کارکرد آن مقرون به صرفه میباشد.و نصاب بالابر و بالا بر می بایست از تخصص بالایی در این مورد بهره مند باشد.

آسسانسور یکی معمول ترین نوع آسانسور میباشد کهبرای حمل کالاها و بارها در دکان ها گزینه به کارگیری قرار می گیردو این نوع از آسانسور به دستکم محیط نیاز داراست تا آیتم نصب و فعال‌سازی قرار گیرد.بایستی به‌این نکته دقت نمود این نوع از بالا بر دارنده فساد مقداری میباشد.و ارزش زیر تعمیرات در آن منجر ارتقاء سود وری آن گردیده است.

آسانسور نفربر
همان طور که از اسم بالا بر نفربر پیداست :

برای حمل اشخاص در منازل آیتم استعمال قرار می‌گیرد.

می بایست بدین نکته دقت نمود :

این نوع از آسانسور با برق تک فاز و 3 فاز قابلیت و امکان فعال سازی را دارااست.

خدمت عصر ای بالا بر از عنایت بالایی شامل است.با خدمت و محافظت منظم می قدرت از فساد های بی آیتم درین آسانسور پیشگیری نمود. بالا بر هیدرولیک نفر بر منحصربه‌فرد جابه جایی اشخاص است. به جهت اینکه بتواند معیار امنیت را ارتقاء دهد دارنده کابین کوچکی میباشند.

ارزش آسانسور هیدرولیک
بهای تک تک گردیده در هر دستگاه و مکانیزمی بسیار اصلی میباشد.درباره‌ی بالا بر هیدرولیک نیز به همین شکل میباشد.ارزش آسانسور هیدرولیک با دقت به انعطاف پذیری بالا ، قابلیت و امکان ارتقاء نیرو و توان در طول جابجایی ، ضریب ایمنی بالا و پیاده سازی معمولی مقرون به صرفه میباشد.می بایست به‌این نکته اعتنا نمود این نوع از آسانسور نصب شل و سریع به مشتریان ارائه میگردد.از نکاتی که درخصوص بالابرهای هیدرولیک دارای اهمیت میباشد توجه در اختیار گرفتن بالا و ارزش مطلوب میباشد.این دستور منجر کاربرد فراوان این نوع از آسانسور در مشاغل متفاوت شد‌ه‌است.بالا بر هیدرولیک در کمترین فرصت ساخته و فعال‌سازی میشود. و این خویش از مزایای این نوع از بالا بر میباشد.

ریل بالا بر از اجزا اصلی در آسانسورهای هیدرولیک و کششی میباشد.و کمپانی آفریننده ریل بالا بر حائز اهمیت بالایی میباشد.

بالا بر هیدرولیک نصب
نصب و فعال سازی آسانسور از مداقه بالایی برخوردار‌است.

و می بایست بوسیله اشخاص دارای تخصص و یا این که به کار گیری از یک کمپانی ارائه دهنده سرویس ها بالابر و آسانسور اعمال گیرد.می بایست بدین نکته دقت نمود آسانسور برای شما چه استعمال ای داراست و نوع کاربری آن را معلوم فرمایید.می بایست دانست آیا نیاز به یک آسانسور باری یا این که نفر بر دارید.بالابرها در گونه های مختلفی ساخته میشوند و در مشاغل گوناگون آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند.بایستی دانست آسانسور را در چه محیطی میخواهید به کار گیری فرمائید، برای مثال دکان ، دکان، خانه یا این که جای جای دیگر که نوع کاربری بسیار دارای اهمیت میباشد.بعداز تعیین بالا بر با دقت به نوع کارکرد کاسه 8 تا 12 روز کاری آسانسور هیدرولیک مهیا می‌گردد.و آیتم نصب و فعال‌ساز‌ی قرار میگیرد.

همه چیز درمورد بالابر هیدرولیکی

 کاربرد آسانسور هیدرولیکی چیست؟
آسانسور هیدرولیکی در اشکال متعدد پیاده سازی و درست شده که وظیفه ی آن‌ها حمل توشه و نفرات، هم سطح سازی، فعالیت در ارتفاعات و غیره میباشد، از این رو از آسانسور هیدرولیکی در صنعت های گوناگون زیرا کشتیرانی، خودرو سازی، انتقال و بلند کردن اجسام بسیار هنگفت ، صنعت ایجاد، هواپیما سازی، صنعت حمل و نقل و غیره به کار گیری می نمایند.
چه اشخاصی از آسانسور هیدرولیکی به کار گیری می نمایند؟
آسانسور هیدرولیکی میتواند بصورت خیلی بی آلایش در دسترس شما باشد و شاید هرروز با آن سروکار دارید و هرگز توجه نکرده باشید. مانند یک صندلی چرخ دار هیدرولیکی! همینطور این سیستم می‌تواند در تأسیسات تولیدی، دکان های تعمیر خودرو، اسکله ها، انبارها، وبسایت های ساختمانی و غیره گزینه به کار گیری قرار گیرد. استحکام و دوام آسانسور هیدرولیکی، یاروهمدم با بعد ها ما یحتاج، معیارهای مهمی برای گزینش یک مثال بدون نقص از آن میباشد. بالابرهای هیدرولیکی نیاز به حفظ ویژه و حفظ منظم دارا‌هستند تا اعتقاد و باور نتیجه ها خواهد شد که به طریق ای دلخواه عمل می نمایند. آسانسورهایی که به صدق حفظ نمی‌شوند می‌توانند زخم های دورازشوخی ساخت‌و‌ساز نمایند. همچون بقیه سیستم های هیدرولیکی، هنگام به کار گیری از آسانسور هیدرولیکی می بایست جوانب احتیاط را رعایت نمائید. حتی هنگامی که آحاد سیستم بی صدا میگردد، روغن هنوز هم میتواند ذیل فشار قرار بگیرد.
چه چیزی در یک بالا بر هیدرولیکی وجود دارااست؟
آسانسور هیدرولیکی مانند بقیه سیستم های هیدرولیکی از بخش های متفاوت تشکیل‌شده که بزرگترین و اصلی ترین نصیب آن به عبارتی سیستم هیدرولیکی آن است. در صنعت بعدازظهر تازه مفاد مصرف سیستم های هیدرولیکی به صورت چشمگیری ارتقاء یافته میباشد که معمولی ترین آنها سیستم ترمز خودرو میباشد. شایان بیان میباشد در همه سیستم های هیدرولیکی، مانند آسانسور هیدرولیکی کارایی پمپ صحبت نخستین را میزند. پیاده سازی مکانیکی این ماشین ها شبیه و مانند تک تک سیستم هایی میباشد که از تکنولوژی هیدرولیک فایده میبرند که در خرید بالابر باید به آن توجه کنید.
 
اجزای مهم یک بالا بر هیدرولیکی عبارتند از:
 
پیستون، داخل یک سیلندر
 
مخزن یا این که منبع روغن
 
پمپ
 
موتور (برای هدایت پمپ)
 
سوپاپ
 
با اینکه در نسل تازه بالابرهای هیدرولیکی فضای کمتری به وسیله موتورخانه سیستم اشغال شد‌ه‌است ولی در اشکال دیرین خیس آن به جهت محوطه ای که برای مراقبت بعضا امکانات مانند موتورخانه و پمپ و ...نیاز میباشد، باید فضایی که میخواهید آسانسور هیدرولیکی را در آن نصب نمایید شرایط قابل قبولی داشته باشد. سعی بالابرهای هیدرولیکی این چنین میباشد که پمپ می بایست با غایت اقتدار روغن را به سمت درونی سیلندر هدایت نماید تا در فیض پیستون بالا رود. این در حالیست که برای کم شدن این فرآیند برعکس گردیده و به امداد نیروی گرانش زمین شاهد تکان عمودی به سمت زیر می شویم. (تصویر ذیل شرایط رفت و بازگشت این سیستم را نشانه می‌دهد).
 
وقتی که سوپاپ بسته میگردد، روغن از مخزن به درون سیلندر سرایز می‌گردد و هنگامی که سوپاپ گشوده میباشد، روغن میتواند از سیلندر به درون مخزن جریان پیدا نماید. در دست گرفتن‌ها در ماشین آسانسور، پمپ را به فعالیت می‌اندازد و روغن را تکان میدهد. زمانی که یک کف به زمین میرسد، پمپ خموشی میگردد و ماشین سوار بر بالای پیستون قرار میگیرد، در اصطلاح موقعیتی میباشد که روغن در سیلندر به دام می‌ افتد. به صورت کلی تلاش سیلندر به دو آیتم گشوده (بالا) و بسته (زیر) مختصر می‌گردد.
در مقالات بیشتر بییسون صنعت در مورد بالابر های هیدرولیکی بیشتر بدانید.

انواع بالابر بر اساس نوع کابین و درب

 

 
نوع کابین و درب آسانسور یک کدام از خصوصیت های اساسی آن در تیم بندی است. بالابرهای صنعتی طیف وسیعی از گونه های کابین و درب را در برمیگیرند. این نوع بالابرها ممکن میباشد در بعضی کاربردها فارغ از کابین و درب پیاده سازی شوند. در‌این‌حالت‌ یک کفی ( پلتفرم) متحرک توشه را میان طبقات جابجا میکند. پلتفرم یا این که کفی می‌تواند دارنده حفاظ هایی برای ایمنی بیشتر باشد. از سوی  دیگر برخی از بالابرهای صنعتی مجهز به کابین های به طور کامل پوشیده از دیواره و سقف میباشند. همینطور این بالابرها بمنظور امان امنیت بیشتر برای یوزرها درب های کابین و طبقات مجهز می گردند.
 
کاربردهای آسانسور صنعتی
بالابرهای صنعتی در بخش اعظمی از دور و اطراف های کاری کاربرد دارا هستند. در تحت به برخی از کاربردهای اساسی این نوع بالابرها اشاره کردیم.
 
کارخانجات و سوله های صنعتی
دکان های گرانقدر
انبارهای محافظت متاع و مواد اول
صنعت های نفت و گاز پتروشمی
صنعت های دفاعی و نظامی
اشکال سیستم محرکه بالا بر
سیستم محرکه بالابرها مبنی بر موقعیت ساختمانی و بهره‌برداری مانند ارتفاع مسیر، تعداد توقف، گنجایش توشه و …تجهیز می‌گردد. مهم‌ترین سیستم محرکه های آیتم استعمال در گونه های بالابرها، هیدرولیک، وینچی و کششی میباشد.
 
آسانسور هیدرولیک صنعتی
معمول ترین و مطلوب ترین سیستم محرکه برای اشکال بالا بر صنعتی، مکانیزم هیدرولیک میباشد. بالابرهای صنعتی معمولا با گنجایش نسبتاً متعددی پیاده سازی میگردد. با اعتنا به کاربرد آن‌ها که اکثر اوقات حمل توشه در کارخانجات و ساختمان های صنعتی میباشد تحمل گنجایش توشه لازم یکی‌از مشخصات اصلی گزینه انتظار میباشد. همینطور به دلایل متفاوت برای مثال ایمنی ترجیح به جنبش بالا بر با سرعت های زیر خیس میاشد. این دو خصوصیت در سیستم های هیدرولیک تماماً هماهنگ می شود.
 
بکارگیری سیستم هیدرولیک در اشکال آسانسور مزایای دیگری نیز پیش رو قرار می‌دهد که به‌دنبال آیتم رسیدگی قرار خواهد گرفت.
 

 

 

 

 

 

نصب بالا بر و خرید بالابر به چه شکل ایفا می‌گردد؟

نصب بالا بر و خرید بالابر به چه شکل ایفا می‌گردد؟
افرادی که در لحاظ دارا هستند بالا بر نفربر نصب نمایند ، می بایست با کمپانی هایی که حوزه‌ ی کاری آنان این قضیه میباشد تماس بگیرند. این موسسه ها تکنسین های خویش را جهت این عمل به جای متبوع این افراد می فرستند. تکنسین ها محل نصب بالا بر را میبینند و بعد ها لازمه را اندازه گیری می نمایند. بعداز حدود یک تا دو هفته این اشخاص به محل متبوع برگشته و بالا بر را نصب و راه‌اندازی می نمایند.

مزایا و تجهیزات بالا بر نفربر
نفربر هیدرولیکی با قابلیت و امکان های متفاوتی به بازار عرضه میگردند.
خرید بالابر دارنده محصولاتی با واپسین تکنولوژی ها میباشد و هر نوع امکاناتی که مایحتاج باشد به بالا بر اضافه می گردد. اما قابل ذکر میباشد که قابلیت و امکان های نفربر هیدرولیکی متناسب با درخواست و مطالبات صاحبکار است. درپی به بعضا از تجهیزات این تولیدات اشاره می‌کنیم .


مجهز به در اختیار گرفتن فاز
نداشتن آلودگی صوتی
سهولت در نصب و فعال سازی
به کارگیری از ریل های آسانسوری (T)
قابلیت قرار دادن کیبورد آسانسوری
عدم مصرف برق در حین رجوع به تحت
قابلیت و امکان انصب و اجرای آن در ساختمان های سابق
سهولت در مراقبت .دارنده قابلیت و امکان کلید جدا اضطراری
قابلیت قرار دادن کابین برای ساخت و ساز ایمنی بیشتر برای سرنشینان
دارنده قابلیت و امکان شیر قفل کن که سبب عدم سقوط آسانسور در طی تخلیه روغن میشود
دارنده دو نوع آسانسور نفربر اثبات و بالا بر نفربر قابل حمل میباشد . به باتوجه به نیازتان می‌توانید هرکدام را گزینش فرمائید.
برا یاطلاع از نیاز خویش نسبت به خرید آسانسور می‌توانید به بیسون صنعت رجوع‌کنید و از مشاوران و کارشناسان ارشاد بگیرید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد