فروش بالا بر صنعتی در تهران، بالابر صنعتی وینچی ، آسانسور صنعتی ثابت و گونه های بالابر صنعتی در تهران، خرید بالابر صنعتی در بعدها متعدد و با موتورهای مختلف و اقتدار های مختلف باارزش های بسیار مناسب

 
بالا بر صنعتی
کلاً بالا بر به وسیله ای گفته می‌شود که از آن برای جابه جایی وسایل در بین طبقات استفاده میگردد بالا بر ها انواع مختلفی دارا هستند بالابرخانگی ، بالابر فروشگاهی، آسانسور وینچی، بالابر صنعتی، بالابر دکان، آسانسور ساختمانی، بالابر ویلچر که کوشش اساسی آحاد این بالا بر ها جابه جایی اشخاص و وسایل میباشد و بیشتر برای مکان های بزرگ از بالابر ها به کار گیری می کنند.بالا بر ها مکانیزم های مختلفی دارند، نیروی بوجود آمده در بالا بر ها با تمرکز به این مکانیزم ها ساخت می‌گردد، هر آسانسور با دقت به نیاز مشتری طراحی و فعال سازی می‌گردد. روی هم رفته آسانسور ها یا سیار هستند یا متحرک.
 
 
بالابر صنعتی مناسب برای دور و بر های صنعتی و کارگاهی و کارخانجات هست و در جهت جابه جایی وسایل و بارهای سنگین آیتم استعمال قرار می گیرد. بالابرهای صنعتی دسترسی به نقاط مرتفع و مناطقی که در ارتفاعات بالا قرار دارا‌هستند را قابلیت و امکان پذیر کرده است.خرید بالابر  آسانسور صنعتی هم از نوع متحرک وجود دارااست هم از نوع بالابرهای صنعتی ثابت که مخصوص حمل بار است.
 
 
ویژگی های بالا بر صنعتی
همان گونه که ذکر کردیم دو نوع بالا بر صنعتی وجود داراست، بالابر صنعتی ثابت بر روی دیوار نصب می شود و برای حمل بار و افراد در انبارها و کارگاه ها و گوشه و کنار های تجاری و مسکونی و حتی می توانید به عنوان آسانسورهای خانگی بهره مند شد. بالابرهای صنعتی را بر اساس ارتفاع و ظرفیت دستگاه تقسیم بندی می کنند. همچنین قابل توصیه تا ارتفاع ۲۱ متری نیز می‌باشند.
 
 
بعدها آسانسور صنعتی
بعد ها بالابر های صنعتی با تمرکز به کارکرد و ترازو باری که قرار می باشد تحمل نماییند گوناگون خواهد بود، در اصل این نوع بالابرها به صورت کفی ساخته میشوند و بعدها آن به مراتب بزرگتر از بالابرهای های معمولی میباشد، این بعدها با تمرکز به کارکد و توصیه مشتری و ابعاد محل نصب مشخص و معلوم می گردد. شرکت ما یک تکنسین دارای تخصص را برای تحقیق حالت محل گزینه و اندازه گیری بعدها آن به محل اعزام می کند، همچنین ایجاد کرد بالابر معمولا 20 روز کاری فرصت می برد.
اشکال بالا بر صنعتی
اشکال آسانسور صنعتی آسانسور صنعتی ثابت
 
 
این نوع بالابرها از نوع بالابرهای هیدرولیکی یا ونچی هستند که به صورت ثابت در محلی نصب می شوند و ملنند آسانسور متحرک قابلیت و امکان جابه جایی را ندارند، این نوع بالا بر ها از توان های بیشتری منتفع بوده و بیشتر آیتم به کارگیری قرار می گیرند.
 
 
بالا بر صنعتی وینچی
بیشتر برای مکان هایی قابل استفاده میباشد که نیاز به توان کمتر و مقدار بار کمتری برای جابه جایی است چراکه بالابرهای وینچی دارای توان کمتری به نسبت بالابرهای هیدرولیکی می‌باشند.
 
 
بالا بر صنعتی متحرک
این نوع بالابرهای صنعتی که در صنایع و کارخانجات بیشتر استفاده می شود و کاربردهای صنعتی دارااست خرید بالا بر دارای چرخ های متحرک در تحت خود میباشد، ارتفاع های گوناگونی دارا هستند و با تمرکز به کاربرد مورد نیاز تعیین می شوند.
 
 
بالابر صنعتی نفربر
بالابرهای نفربر صنعتی برای شغل در ارتفاعات بالا به کارگیری می شوند،  بیسون صنعت با این مدل بالابرها می اقتدار افراد را به ارتفاعات بالا جهت عمل فرستاد، به صورت متحرک میباشند و در ارتفاعات مختلف ساخته می گردند.
 
 
بالا بر صنعتی با کابین
این نوع بالا بر به دلیل داشتن کابین هم از دید ظاهری زیبا تر هست هم امنیت بالایی داراست. بیسون صنعت برای جا به جایی افراد به کارگیری می‌شوند و معمولا هم به صورت هیدرولیکی هستند.