در مثال هایی برای کاربردهای متعدد آسانسور، می توان به کاربرد آن‌ها در انبارها، فروشگاه ها، رستوران ها، چیدن میوه از روی درخت های بلند مثل نخل، جاری ساختن نقاشی ساختمان ها، کارهای تعمیراتی و … اشاره نمود.
 
برای هرمورد از این اهداف از آسانسور خاص، با ویژگی های خاصی به کار گیری می‌گردد. مثلا بالابری که برای استفاده در دکان ها تولید می‌شود با انواعی که برای هدف برداشت میوه از روی درختان مورد استعمال قرار می گیرد، متعدد میباشد.
به چه شکل می توان بهترین مرکزها فروش بالابر را شناسایی نمود؟
با دقت به اینکه بالابرها وسیله های بسیار حساسی می باشند که جانبداری ایمنی در آنها دارای اهمیت خیلی ویژه ای می باشد، حتما می بایست در انتخاب راس فروش و نصب بالا بر، با دقت بالا وارد کار شوید.
 
متاسفانه امروزه بازار شغل اشباع شده از مشاغل مختلفی می‌باشد که تخصص مایحتاج را در حوزه‌ عمل خود ندارند و استاندارد های ما یحتاج و ضروری را رعایت نمی کنند.
 
در فایده همکاری با چنین مراکزی، خطرات بدون شوخی و آسیب های جبران ناپذیری را برای مشتریان و کارفرمایان، درپی خواهد داشت که ایمنی آنها‌را پایین شعاع قرار می دهد.
 
به این ترتیب ضروری است که در گزینش راءس فروش بالابر و همچنین عده ای که خدمات نصب آن را بر عهده می گیرند، با وسواس بیش تری عمل گردد و با در حیث داشتن یکسری موارد، بهترین گزینه را از فی مابین سایر مورد ها جانور فیلتر و انتخاب کنید.
 
پیرو به یک‌سری مورد از مواردی که می‌تواند به شما در انتخاب قابل اعتمادترین مراکز فروش یاری نماید، اشاره می شود:
 
تجربیات و رزومه کاری مرکزی که برای تعیین مد نظر قرار دارید چگونه می‌باشد؟
آیا مشتریان سابق راس فروش مورد نظر، از بابت ایمنی و کیفیت آسانسور خریداری شده ابراز رضایت کرده اند؟
اشخاصی که به عنوان اپراتور نصب در‌این راس سرگرم به شغل می‌باشند دارای مهارت و رزومه کاری توانمند هستند؟
تا چه اندازه استانداردهای ما یحتاج در فرآیند ساخت بالابر بوسیله این مرکز، رعایت میگردد؟
در صورت بروز نقص‌ برای بالابر آیا مرکز فروش بالابر، ارائه دهنده خدمات پس از فروش به مشتریان خود میباشد؟
و ….بهترین مرکز فروش بالا بر کجاست ؟
قیمت فروش آسانسور چگونه می‌باشد؟
ارزش فروش بالابر با توجه به نوع بالابر و کاربری آن انتخاب می گردد. همچنین چون بالابرها مبتنی بر با فضایی که قرار می‌باشد در آن به کارگیری شوند، طراحی و ساخته میگردند، براین اساس قیمت های متفاوتی خواهند داشت.
 
 
اما نکته ای که در تعیین بهترین خالق بالابرها خیلی اساسی و اصلی است، خرید بالابر معیار توجه آفریننده به ایمنی آسانسور میباشد و اصلا و پایین هیچ شرایطی نباید ایمنی را فدای قیمت ارزان تر نمود.
 
گروه صنعتی متین یدک ایرانیان،  بیسون صنعت یکی‌از قدیمی ترین و با تجربه ترین مراکز تشکیل داد، توزیع و فروش بالابر می باشد که درضمن تضمین کردن ایمنی بسیار بالای بالابرهای تولیدی، بها های بسیار ارزان تری نسبت به سایر مرکزها فروش برای مشتریان خود در نظر می گیرد.