الابر هیدرولیک به ماشینی گفته میشود که برای حمل نفر و یا این که توشه از آن به کارگیری می‌شود و علی رقم تصور عامه مردم، با جرثقیل ها و لیفتراک ها تفاوت دارااست.این نوع بالا بر ها مثال ای از آسانسور ها هستند که هیدرولیک در آن محرکی است که سبب ساز بالا رفتن آن می‌گردد.
 
آسانسور هیدرولیک گونه های و مکانیزم های مختلفی داراست که در ذیل به آنها اشاره خوا هیم نمود.
 
بالابرهای جک بی واسطه:
در‌این بالابرها جک هیدرولیک مستقیما تحت میز توشه متصل میشود و آن را به سمت بالا تکان می‌دهد. از نطر ایمنی و گنجایش بعداز بالابرهای آکاردئونی قرار می گیرد. این بالابر ها در فروشگاه ها و فروشگاه ها برای حمل توشه به طبقات به کارگیری می‌شود. در شرایطی که نفر نیز بخواهد از این بالابرها به کار گیری نماید بایستی کابین ایمن روی آن قرار داده خواهد شد .
 
مزیت آسانسور هیدرویکی:
یکی مزیت های بالابر هیدرولیک با کابین نسبت به آسانسورهای کششی در مصرف برق آن است. در صورتی آسانسور صعودی در جنبش میباشد الکتروموتور پر‌نور میشود ولی اگرکه رو به تحت باشد تنها شیر برقی تخلیه فعال میگردد که شغل تخلیه روغن را اعمال می دهد که هم در مصرف برق صرفه جویی می شود هم بی صداست.
 
یکی‌از از سایر از مزیت های آسانسور هیدرولیک نداشتن چاله و موتورخانه می‌باشد که در اکثر منازل به انگیزه نداشتن فضای کافی برای این کار از بالابرهای هیدرولیکی به کار گیری می نمایند.
 
به انگیزه وجود فلوکنترل در ورودی جک بالابر با سرعت دائمی رو به تحت تخلیه میشود که بی خطرترین نوع بالا بر از لحاظ امنیت و سقوط است.
 
خصوصیت بسیار اصلی دیگر بالابر هیدرولیکی این می باشد که برای نصب این نوع آسانسور نیاز به تخریب یا این که نیاز به چاله بالا بر یا این که بتون ریزی در نصیب فوقانی نیست.
 
پیاده سازی بالا بر با هر دور و بر : تنوع بسیار متعددی از پیاده سازی برای معماران و طراحان وجود دارد که با دقت به نیاز شما میتوانند در منزل شما پیاده نمایند . فارغ از محدودیت در درب ها و یا این که صورت کابینت ، یعنی حتی می‌توانید سوای گذاشتن درب از آن استعمال شود،همچنین قابلیت و امکان انعطاف پذیری بالا بر هیدرولیک با هر مکانی باعث ارتقا جذابیت آن دربین عموم گردیده است .
 
تضمین یکساله وخدمات عصر ای ۱۰ ساله از خصوصیت های بارز دسته فنی قائم صنعت سپاهان در ساخت بالاببر یا این که اسانسور خانگی و هوم لیفت میباشد که ولی در این راه مشتریان گرامی از این سرویس ها سود کافی را خواهند پیروزی.
محافظت سهل و آسان بالا بر
بالا بر نفربر هالوت مجهز به دستگاه های پیشرفته دیاگ برای عیب یابی هرچه سریعتر و دقیق تر خرید بالابر

 

  آسانسور به جهت ارتقا راندمان فعالیت و سرعت شغل در زمان می‌باشد. این دیاگ حاوی نرم افزاری پیشرفته برای ثبت گزارشات همت قسمتهای متعدد دستگاه اعم از بردهای الکتریکی ، شیرهای هیدرولیکی و دیگر اجزای مهم بالابر بوده و تکنسین تعمیر آسانسور را کار کشته می سازد تا در کمترین فرصت ممکن دستگاه را عیب یابی و تعمیر نماید.
 
بالابر صنعتی
بالابر صنعتی در طیف کلان ای از صنایع ، وبسایت های کاری و کارخانجات تولیدی در سراسر جهان به کار گیری می‌شود. بالابرهای چند کاربردی و گونه های بالابر نفربر شرکت کندوکاوماشین انتخابی مناسب برای بسیاری از برنامه های کاری و صنعتی میباشند. هرجایی که نیاز به بالا بردن افراد ، ابزار و تجهیزات باشد بالابرهای ما بهترین آیتم خواهند بود.در تعیین بالا بر ویژگیهایی همچون ظرفيت ، ايمني ، محيط کار ، بیسون صنعت  نوع کاربری و قيمت کل شده دستگاه و نوع مکانيزم بالابری مفید است. بالابرهای شرکت فرانسوی هالوت بطور ویژه برای بالا بردن افراد و تجهیزات مربوطه می‌باشند و بالابرهای حمل بار نمی باشند که به این نوع بالابرها ، بالا بر نفربر یا آسانسور افراد اطلاق میشود. این بالابرها در دو گروه کلی دیزل و الکتریکی تشکیل شده اند که بالابرهای دیزل جهت فضا های کاری با فضای باز همچون کارگاههای کشتی سازی، راه و روش و ساختمان و سایتهای تعمیراتی در فرودگاه ها و کارخانجات و پالایشگاه ها مناسب می باشند و گونه های آسانسور الکتریکی جهت فعالیت در فضاهای مسقف و فضاهای درون کارگاهی ، انبارها و محیطهای بسته کاربرد دارند. وزن خود آسانسور نیز در محیطهایی که داری سطح های شکننده با مقاومت ذیل هستند می بایست در نظر گرفته گردد.