x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات خرید بالالبر

مزيت استفاده از دستگاه كارواش يا واترجت صنعتی در دامداری ها

 نظافت و پاکیزگی دور و بر و امکانات در صنعت دامداری از عنایت بالایی برخوردار‌است. امکانات کشاورزی که منزه می باشند ضمن داشتن کارایی درست به محافظت سالم و بهداشت نیز امداد می نمایند. دستگاه واترجت صنعتی یکی‌از دستگاه هایی بوده که به صورت خاص برای شل خیس کردن کار شستشو سطح های و امکانات صنعت های دامداری و کشاورزی پیاده سازی گردیده و سرعت شمارا در اجرا کارها نظافتی به شیوه فوق العاده ای ارتقا می‌دهد.
واترجت های صنعتی مجهز به پمپ های فشاری کار کشته میباشند که میتوانند آب را با فشار بسیار متعددی به سطح های بپاشند. این پمپ ها از روش موتور قادر الکتریکی، دیزلی یا این که بنزینی تغذیه می‌شوند. خرید بالابر از سایر قسمت های واتر جت میتوان به تفنگی اشاره کرد که وظیفه در اختیار گرفتن خروج آب از دستگاه را داراست و نازل گزینش کننده که طرز پاشش آب را معین می کند.

مزيت استعمال از دستگاه كارواش يا واترجت صنعتی در دامداری ها

آلودگی ها، جرم ها و مواد شیمیایی مانده بر روی امکانات گزینه به کار گیری در دامداری به گذر زمان فرصت سبب فرسایش اسباب و اثاث گردیده و ارتفاع قدمت موءثر آنان‌را کاهش می‌دهد. شستشو و نظافت به طریق کهن تا حدی قادر است کثیفی ها را از در میان پیروز شود ولی با این اکنون امکان حذف آلودگی های به دور از دسترس را ندارد. از همین جهت با بسط تکنولوژی، واترجت ها برای رفع این ایراد عرضه شدند و با یاری دارا بودن موتور و پمپاژ قادر، سیستم آب گرم و سرد قادرند تا سرسخت ترین و غیر گذشته دسترس ترین کثیفی ها را نیز به طور کامل تمیز و منزه کنند. این فرمان منجر ارتقاء سطح بهداشت گردیده و همینطور به پیشگیری از تماس بی واسطه نیروی کار با آلودگی و جابجایی میکروب از دام به بشر و بالعکس یاری میکند. مزیت دیگر به کار گیری و به کار گیری از دستگاه کارواش یا این که واترجت، کاهش مصرف آب و ماده شوینده است. واترجت صنعتی در مقایسه با یک شلنگ آب بی آلایش، ترازو مصرف آب را به طریق قابل توجهی کاهش می‌دهد. همینطور به جهت فایده مندی از اقتدار آب پرفشار و جايگاه حرارت بالای آن می قدرت ترازو مصرف مواد شستشو و شیمیایی را به دست کم رساند. در‌این حالت حتی اثر منفی مواد شیمایی بر دام های زنده نیز کمتر می‌شود.

 

آسانسور چیست ؟

بالابر به دستگاهی گفته می‌گردد که به جهت
 حمل نفر یا بار، یا برای فعالیت در طول به کار گیری میگردد. بالابرها از مکانیزم‌های مختلفی برای بالا بردن به کار گیری می کنند و تفاوت‌های مهم با لیفتراک ها و جرثقیل‌ها دارا هستند. مکانیزم‌های مختلفی مانند آکاردئونی یا قیچی ، هیدرولیکی، وینچی، پانتوگراف، تلسکوپ و… وجود دارا‌هستند که هریک با توجه به نیاز، نوع کاربرد و نیاز مشتری طراحی و ساخته می‌شوند. در هر از بالابرها عوامل تعیین کننده‌ مختلفی مانند اطراف کاری، ظرفیت، نوع کاربرد، ایمنی و قیمت مجموع شده بالابر، نوع مکانیزم بالابرها را مشخص و معلوم می‌کنند.
فروش آسانسور ساختمانی
برای فروش بالا بر ساختمانی می توانید با این موسسه که در مورد تأمین و فروش آسانسور ساختمانی فعالیت می‌کنند تماس بگیرید. این مجموعه معمولاً با انواع مختلفی از بالابرهای ساختمانی برای مثال آسانسور نفربر، آسانسور کششی، بالا بر باربر و … در خدمت شما می‌باشند.
 
قبل از خرید بالا بر ساختمانی، می بایست محدودیت‌ها و نیازهای ساختمان خود را آیتم بازرسی قرار دهید و آنگاه با تمرکز به نوع کاربری و ارتفاع ساختمان، نوع و مدل بالا بر ساختمانی را انتخاب فرمایید. همچنین، قبل از خرید باید اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که بالا بر ساختمانی مورد نیاز شما دارای استانداردهای ما یحتاج و پروانه‌های مربوط میباشد.
شیوه نصب آسانسور
چگونگی نصب بالابر قادر است عامل مهمی در کیفت عملکرد آن داشته باشد برای این قضیه عالی می‌باشد که با پروسه ابتدایی نصب بالابر آشنا شوید در ابتدا مایحتاج میباشد که پایه های بالابر را به صورت صحیح قرار دهید تا از کله شدن یا سقوط کردن آن پرهیز شود.
برای اعتقاد و باور می توانید از کیسه های شن برای اساس های عقب بالابر استعمال کنید.ایمن ترین طرز جوش دادن اساس های میلگرد بر روی زمین میباشد.در مرحله بعد می‎‌توانید جعبه آسانسور را روی ریل قرار دهید و برای اعتقاد و باور پشت ریل را با میلگرد یا مففتول ببندید.
چه تفاوتی میان آسانسور و بالابر وجود داراست ؟
بالابر و بالا بر به دلیل آنکه همت نسبتاً مشابهی دارا‌هستند شاید منجر انتخاب نادرست برای ساختمان گردد به همین برهان تفاوت های آنها را به اختصار توضیح میدهیم:
سرعت بالا بر ها نسبت به بالابرها ذیل‌تر میباشد
برای آسانسور نسبت به بالابرباید هزینه بیشتری جهت تجهیزات خرید و نصب آن پرداخت گردد.
آسانسورنسبت به آسانسور فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.
مصرف برق در بالا بر نسبت به بالابر بیشتر است.
در مکان هایی که تعداد طبقات کمتری دارند استفاده از بالابر نسبت به بالا بر شل تر میباشد.
نکات اساسی در خرید بالابر ساختمانی
برای خرید آسانسور ساختمانی حتما مایحتاج می‌باشد که از پیشین به تعدادی از نکات اعتنا نمائید که عبارت اند از :
ارتفاع: این مورد نقش مهمی در انتخاب بالابر لازم شما دارااست اگر که ارتفاع تحت‌تر خرید بالابر از 20 متر باشد آسانسور تک فاز برای ساختمان شما مناسب میباشد
 
سیم بکسل : سیم بکسل مهم‌ترین نصیب بالابر ساختمانی می باشد زیرا هر چه ضد پیچ مصرف شده در آن توانمند تر باشد ایمنی بیشتری را ایجاد کرد می‌کند.
 
منبع برق : حتما برای بالابرهای توانمند می بایست به فکر یک منبع برق قدرتمند باشید تابیسون صنعت  در زمان تشکیل داد به اختلال دور از شوخی عکس العمل نکنیند
 
 
بالابر ساختمانی
 
از بالابرهای ساختمانی برای به کارگیری در ساختمان های چه به صورت ساختمان های مهیا شده چه به صورت به کار گیری در ساختمان های نیم ایجاد کرد. آسانسور ساختمانی دارای بعد ها متعدد میباشد و همچنین میتواند دارای موتورهای گوناگونی با اقتدار های مختلفی باشد، برای همین ارزش این نوع بالابرها هم مبنی بر بعد ها، نوع و قدرت موتور و نوع کارکرد دستگاه مختلف خواهد بود.در هنگام خرید مطلقا به رعایت استاندارد ایمنی بالابر اعتنا نمائید.رای حمل مصالح در ساختمان ها از چه بالابری استفاده می‌شود؟
یکی کاربردهای آسانسور های ساختمانی و کارگاهی، جا به جایی مصالح در ساختمان ها می باشد. از بالابرهای ساختمانی برای استفاده در ساختمان های چه به صورت ساختمان های مهیا شده چه به صورت استفاده در ساختمان های نیم ساخت. بالابر ساختمانی دارای بعد ها گوناگون است و همچنین می تواند دارای موتورهای گوناگونی با توان های مختلفی باشد، برای همین ارزش این نوع بالابرها هم مبنی بر بعد ها، نوع و اقتدار موتور و نوع کارکرد دستگاه متفاوت خواهد بود.
مزایای بالا بر ساختمانی یا مصالح بر
بالابر ساختمانی یا مصالح بر به دلیل ایمنی که در ساختمان های نیمه ساخته ساخت و ساز میکند از مداقه ویژه ای برخوردار است. البته این ایمنی وابسته به نوع و مجهز بودن دستگاه نیز هست.برای این قضیه مطلقا به طرز گزینش بالابر اعتنا فرمایید.
 
از دیگر مزایای بالابرهای ساختمانی سهولت بخشیدن برای جا به جایی مصالح است.با استفاده از این دستگاه میتوان به برای حمل مصالح به جای به کار گیری از روش های دستی مثل فرغون از بالابرهای مجهز نیز بهره مند شد.
 
بالابرهای حمل مصالح برای استفاده های متفاوت در موقعیت های متعدد ساختمان امکان جا به جایی نیز داراست. برای جا به جا کردن آن می‌قدرت از کامیون یا ماشین های سنگین نیز به کار گرفت.
خرید انواع بالابر ساختمانی
طراحی اشکال بالابر و ایجاد کرد آن منجر شده تا آسانسور ها از دید نوع حرکت خود به دو مجموعه متحرک(سیار) و ثابت تقسیم میگردند خرید هرمورد از اشکال بالابرها در شرکت پارس بالابر مقدور است. پیرو، به رسیدگی کاربرهر یک از آنان و جزئیات دیگر می‌پردازیم.
بالابرهای متحرک
جهت کارهای تشکیل داد، فعالیت در طی ، رنگ آمیزی ، نصب تجهیزات و اینجور مورد ها کاربرد دارد، این نوع خود به 2 گروه بالابرهای سیار عمودی و بالابرهای جا به جا شونده عمودی-افقی تقسیم می شوند که هر یک با تمرکز به نیاز
مشتریان کاربرد های مختلفی دارند.
انواع بالابرهای متحرک مشمول:
بالابر سیار با دسترسی عمودی
بالا بر سیار با دسترسی عمودی و افقی
آسانسور آکاردئونی خود کششی
بالا بر قابل یدک یا یدک کش
بالابر ریلی دستی

بالابرهای هیدرولیکی به دو گروه مجموعه تقسیم می شوند

 

آسانسور هیدرولیکی نفر بر و آسانسور هیدرولیکی باربر تقسیم می شوند که برای صنعت یا این که ساختمان به کار گیری یشود مثل مغازه ،فروشگاه ،انبارها …. و همینطور در ساختمان ها و منازل ها که قابلیت ایجاد کرد بالا بر وجود ندارد و فضای قابل قبولی ندارند
بالابرهای هیدرولیکی زنجیری :در بوم لیفت تلسکوپی یا این که بالا بر ریلی از خرید بالابر  این مکانیزیم استعمال میگردد
بالا بر هییدرولیکی دکان ای :این آسانسور با سیستم هیدرولیکی شغل میکند و در قبال بالابرهای کششی از امنیت قابل قبولی منتفع می باشد و با به کارگیری از شیرهای قفل کننده هیدرولیکی روی جک مقاومت متعددی را در قبال بارهای متعددی به وجود میاورد .
آسانسور اثبات زنجیری و کابلی هیدرولیکی :
درین سبک چرخ زنجیرو یا این که قرقره کابل به واسطه جک هیدرولیک نیمی از کورس جنبش میکندبیسون صنعت  و نیرو به واسطه زنجیر یا این که کابل به میز فعالیت انتقال میابد و آحاد مسیر طی می گردد
بالابرهای کششی
بالابرهای کششی و یا این که وینچی نوعی از بالابرها می‌باشند که دربرابر بالابرهای هیدرولیکی از ارزش مطلوب تری منتفع می‌باشند اما از بها و امنیت کمتری بر خوردار میباشند .این بالابرها در ساختمان ،منازل ،فروشگاه و رستوران و.. آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد بالابرهای خانگی کششی یک کدام از پر کاربرد ترین نوع بالابرهای کششی میباشد
بالابرای کششی معمولا برای جابه جایی توشه گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد تا حمل و نقل نفر چون با اعتنا به سیستم این بالا بر و نوع مکانیزیم از ایمنی متعددی منتفع نیست
خصوصیت های این بالابرهای خانگی :قابلیت ساختن برای طول تا 10 متر،قابلیت و امکان پیاده سازی کردن و ساختن برای حمل کردن بارهای هنگفت ،به کار بستن از برق تک فاز ،نصب موتور گیربکس در ابتدا و ذیل بالا بر اما مبنی بر اطراف شکل می گیرد
برای نصب این بالا بر کارشناسان ما با اندازه گیری ظریف محل نصب آسانسور و بعدها ظریف آسانسور را به دست می‌آورند
بها آسانسور کششی خانگی با اعتنا به بعد ها آسانسور ،اقتدار موتور ،طول آن ،بعدها آن بستگی دارااست
بالا بر سیار :
برای جابجایی توشه و نفر و شغل های ساختمانی و خدماتی کاربرد داراست فرق این آسانسور سیار با جرثقیل در‌این میباشد که حمل امکانات و اشخاص کمتر از یک از یک بدن گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد
آسانسور سیار عمودی :این نوع بالا بر صرفا به طور عمودی است که میتوان به بالابرهای هیدرولیکی تلسکوپی اشاره نمود
آسانسور هیدرولیکی یا این که آسانسور کششی

بالابر ساختمانی حمل مصالح

 

 
این نوع آسانسور برای حمل مصالح در سوئیت های در حالا ایجاد کرد یا این که چاه ها به کار گیری میگردند. بالا بر ساختمانی بضاعت حمل توشه از 200 تا 300کیلو گرم را دارااست. نکته ای که در راهنمای خرید آسانسور مذکور میباشد این است که در جهت استعمال ی وقت گیر دوران از این بالا بر خوب خرید بالابر میباشد بیشتر از 200 کیلوگرم توشه حمل نکنند.
 
بالا بر آپارتمانی قیچی
این بالا بر امکان حمل توشه از 3 متر تا 30 متر را دارااست. این نوع آسانسور ها جهت به کارگیری سرویس ها همگانی، تعمیرات، نقاشی کردن، حفظ، آزین بندی و… تشکیل شده که برای به کارگیری سهل و آسان در جاهای باریک مطلوب میباشد.
 
سطح پهناور درجه، گنجایش بالا ، قابلیت و امکان فعالیت به طور همزمان یکسری نفر، طول بسته گردیده کوتاه و لرزش های اندک در طول از نیکی های این نوع بالا بر میباشد.
 
بالابرهای سیار سبک قیچی قادر است خویش جایزه، قابل یدک بیسون صنعت یا این که قابل جا به جایی به وسیله نفر باشند. گنجایش سبد این دستگاه‌ ها از 230 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم می ‌باشد.
 
ارزش بالا بر در راهنمای خرید بالا بر
 
شماره تلفن آسانسور، شماره تلفن بالا بر لمس نمائید شماره اتومات تماس می‌گیرد
 
به گفته راهنمای خرید آسانسور ساختمانی و نصب آن همان طور که گفتیم بالابرها در گونه های واقسام متفاوت وجود دارا‌هستند و به همین استدلال دارنده بها های متفاوتی میباشند.ارزش آسانسور با اعتنا به نوع بالا بر، ترازو طول، ترازو سطح آسانسور و… بستگی داراست.
 
همان طور که آگاه میباشید ارزش بالا بر در راهنمای خرید بالا بر درج نمی‌شوند و متاسفانه به جهت موقعیت کنونی بازار که از نوسانات بخش اعظمی شامل است ارزش بالا بر را در وبسایت نمی توانیم بگذاریم.
 
شما هموطنان عزیز می‌توانید با تماس با کمپانی بالا بر هم از بها متاع متبوع خویش با خبر گردید و هم می‌توانید از کارشناسان مجرب ما مشورت کردن بگیرید.
 

کاربرد بالابر هیدرولیکی چیست؟

 

 
بالا بر هیدرولیکی در گونه های متفاوت پیاده سازی و تشکیل‌شده که وظیفه ی آنها حمل توشه و نفرات، هم سطح سازی، فعالیت در ارتفاعات و غیره است، از این رو از آسانسور هیدرولیکی در صنعت های گوناگون زیرا کشتیرانی، خودرو سازی، انتقال و بلند کردن اجسام بسیار هنگفت ، صنعت ایجاد، هواپیما سازی، صنعت حمل و نقل و غیره استعمال می نمایند.
 
 
 
 
 
 
 
چه اشخاصی از آسانسور هیدرولیکی استعمال می نمایند؟
آسانسور هیدرولیکی می‌تواند بصورت خیلی معمولی در دسترس شما باشد و شاید هرروز با آن سروکار دارید و هیچ گاه توجه نکرده باشید. مانند یک صندلی چرخ دار هیدرولیکی! همینطور این سیستم میتواند در تأسیسات تولیدی، دکان های تعمیر خودرو، اسکله ها، انبارها، وبسایت های ساختمانی و غیره خرید بالابر گزینه به کارگیری قرار گیرد. استحکام و دوام آسانسور هیدرولیکی، یار و همدم با بعدها مایحتاج، معیارهای مهمی برای گزینش یک مثال بدون نقص از آن میباشد. بالابرهای هیدرولیکی نیاز به محافظت ویژه و محافظت منظم دارا‌هستند تا اعتقاد و باور نتایج گردد که به طریق ای دلخواه عمل می نمایند. آسانسورهایی که به صدق مراقبت نمی‌شوند می‌توانند زخم های دورازشوخی تولید نمایند. همچون بقیه سیستم های هیدرولیکی، هنگام استعمال از آسانسور هیدرولیکی می بایست جوانب احتیاط را رعایت نمائید. حتی وقتی که تمام سیستم بی سروصدا می گردد، روغن هنوز هم میتواند زیر فشار قرار بگیرد.
 
 
 
 
 
 
 
چه چیزی در یک بالا بر هیدرولیکی وجود دارااست؟
آسانسور هیدرولیکی مانند بقیه سیستم های هیدرولیکی از بخش های متعدد تشکیل‌شده که وسیع ترین و مهم ترین بخش آن به عبارتی سیستم هیدرولیکی آن میباشد. در صنعت بعدازظهر نو مفاد بیسون صنعت مصرف سیستم های هیدرولیکی به صورت چشمگیری ارتقاء یافته میباشد که معمولی ترین آن‌ها سیستم ترمز خودرو میباشد. شایان بیان میباشد در کلیه سیستم های هیدرولیکی، مانند بالا بر هیدرولیکی کوشش پمپ کلام نخستین را می‌زند. پیاده سازی مکانیکی این ماشین ها شبیه و مانند کل سیستم هایی میباشد که از تکنولوژی هیدرولیک سود میبرند.
 

کاربردهای بالابر صنعتی

 

 
الابرهای صنعتی در بخش اعظمی از فضا های کاری  کاربرد دارا هستند. در ذیل به بعضا از کاربردهای اصلی این نوع بالابرها اشاره کردیم.
 
کارخانجات و سوله های صنعتی
مغازه های بلندمرتبه
انبارهای مراقبت جنس و مواد نخستین
صنعت های نفت و گاز پتروشمی
صنعت های دفاعی و نظامی
گونه های سیستم محرکه بالا بر
سیستم محرکه بالابرها مبتنی بر موقعیت ساختمانی و افتتاح مانند ارتفاع مسیر، تعداد توقف، گنجایش توشه و …تجهیز می گردد. مهم ترین سیستم محرکه های گزینه استعمال در گونه های بالابرها، هیدرولیک، وینچی و کششی میباشد.
 
آسانسور هیدرولیک صنعتی
معمول ترین و مطلوب ترین سیستم محرکه برای اشکال آسانسور صنعتی، مکانیزم هیدرولیک میباشد. بالابرهای صنعتی معمولا با گنجایش نسبتاً متعددی پیاده سازی می‌گردد. با دقت به کاربرد آن‌ها که اکثر زمان ها حمل توشه در کارخانجات و ساختمان های صنعتی میباشد تحمل گنجایش توشه موردنیاز یکی مشخصات اصلی گزینه انتظار میباشد. همینطور به دلایل مختلف برای مثال ایمنی ترجیح به تکان بالا بر با سرعت های تحت خیس میاشد. این دو خصوصیت در سیستم های هیدرولیک به طور کاملً هماهنگ می‌گردد.
 
بکارگیری سیستم هیدرولیک در گونه های بالا بر مزایای خرید بالابر دیگری نیز پیش رو قرار می دهد که به دنبال گزینه نظارت قرار خواهد گرفت.
 
 
 
آسانسور صنعتی وینچی
بعداز سیستم هیدرولیک بالابرهای وینچی کاربرد بیشتری دارا‌هستند. در مقایسه، سیستم های کششی بالابرهای وینچی بی آلایش خیس و اقتصادی خیس می‌باشند. بالابرهای وینچی مکانیزم کارایی بسیار معمولی ای مانند چرخ چاه دارا‌هستند. نحوه شغل آسانسور مطابق گردش یک قرقره متناسب از روش الکتروموتور گیربکس است. با تکان موتور گیربکس قرقره سیم بکسل را به دور خویش می چرخاند. با چرخش سیم بکسل دور قرقره کفی آسانسور هم جهت جنبش میکند. همینطور با چرخش مغایر جهت قرقره کفی بالا بر نیز در جهت معکوس جنبش میکند.
 
بالا بر وینچ در مقایسه با سیستم هیدرولیک مصرف انرژی بسیار بالاتری دارااست. همینطور حفاظت ایمنی مایحتاج در بالابرهای وینچی اختلال خیس میباشد.
 

 

کابین بالابر صنعتی

 یکی‌از اجزای تولید کننده بالابر صنعتی که توشه را جا به جا می نماید کابین میباشد. کابین یا این که کفی بالا بر باتوجه به کاری که بالا بر ایفا می‌دهد پیاده سازی و ساخته میشود. ایمنی یک کابین پوشیده سقف و کنار با دیوار فراتر میباشد البته در بعضا موردها و وضعیت قابلیت و امکان اینگونه چیزی وجود ندارد خرید بالابر  و صرفا می اقتدار از یک کفی یا این که کابین بهره برد. در‌این مورد ها می بایست همگی استاندارد ها و مقررات موردنیاز برای تشکیل داد و به کارگیری از بالا بر به کار گیری و دقت خواهد شد. کابین گزینه به کارگیری در بالابر ساختمان و سوله می بایست خصوصیت های اختصاصی خویش را داشته باشد.

نکته مهمی که در بالابر صنعتی می بایست به آن دقت گردد بالابودن ترازو استحکام و مقاومت پذیری آن است. از آنجایی که کابین های بالابر صنعتی عمل حمل و نقل بارهای سنگسن را بر عهده دارا‌هستند ما یحتاج میباشد که تحمل بارهایی با وزن زیاد را داشته باشند پس در هنگام پیاده سازی آن به واحد سنجش گنجایش قابل تحمل به وسیله کابین اعتنا کافی گردد. این مقاومت باید در قبال نیروهای استاتیک و دینامیک وجود داشته باشد.
گونه های بالابر صنعتی
بالا بر صنعتی به اشکال بالابر اثبات و سیار تقسیم میشود که هرکدام خصوصیت های خاص خویش را دارندو در جای های اختصاصی به خویش آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. بالابرهای سیار در جای هایی مانند اجرا شغل های خدماتی، تشکیل داد بنا، ساختمان و بقیه مفاد گزینه به کارگیری قرار میگیرند. بالابرهای اثبات در خط ساخت و ساز، انبار و بقیه مواقعی که نیاز میباشد بارهای هنگفت مانند خودرو جا به جا شوند گزینه استعمال قرار میگیرند. 

بالابر هیدرولیک کفی و کارکرد ان

 


آسانسور هیدرولیک چیست؟
بالابر هیدرولیک دستگاهی هست که بصورت ثابت یا متحرک، بمنظور جابجایی بار یا افراد بین دو یا یک سری سطح که از دید ارتفاع اختلاف دارند مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع بالا بر با به کارگیری از یک یا دو جک هیدرولیک و یک دستگاه پاوریونیت بر طبق فشار و جریان سیال هیدرولیک فعالیت می کند.

کاربرد آسانسور هیدرولیک
بالابرهایی که با سیستم هیدرولیک شغل می کنند تنوع زیادی دارند. کاربرد بالابرهای هیدرولیک در بسیاری از بخش های خانگی، مغازه، کارگاهی و صنعتی قابل مشاهده  خرید بالابر می‌باشد. مزایایی که سیستم های هیدرولیک در مقایسه با انواع سیستم های دیگر در بالابر تشکیل داد می کنند سبب گرایش بیشتر طراحان، سازندگان و مصرف کنندگان به استفاده از این نوع سیستم شده است.

بالابر خانگی فضای خارجی
آسانسور خانگی هیدرولیک
بالابرهای خانگی، نوع کوچکی از آسانسورها میباشند  بیسون صنعت که برای استفاده افراد جهت جابجایی فی مابین طبقات ساختمان نصب می شوند. اکثر اوقات بالابرهای خانگی یا هوم لیفت با سیستم هیدرولیک طراحی و انجام می گردند. کاربرد بالا بر خانگی هیدرولیک در ساختمان های کهن فاقد بالابر، ویلاهای دو یا سه طبقه و همچنین دکان ها و دفاتر کاری با کاربری محدود است. بکارگیری سیستم هیدرولیک سبب می گردد اتاقک موتورخانه در بالای دستگاه بالابر حذف گردد. همچنین می اقتدار آسانسور خانگی هیدرولیک را در فضای خارج از ساختمان و یا درون آن نصب کرد.

بالا بر ویلچربر
بالابر ویلچربر هیدرولیک
بالابر ویلچربر یا اصطلاحا جک عقب افتاده جسمی برای جبران اختلاف ارتفاع در قسمت ورودی در محوطه یا داخل ساختمان کاربرد دارااست. بهترین نوع مکانیزم از حیث اجرا و ایمنی، آسانسور هیدرولیک ویلچر بر می باشد. به کار گیری از بالابر ویلچربر هیدرولیک با تجهیزات ایمنی و مناسب، جنبش نرم تر، کم صدا تر و ایمن تری در مقایسه با سایر سیستم ها را نگهبانی می کند.

آسانسور برانکاردبر
آسانسور برانکاردبر
بالابرهای برانکاردبر، مشابه بالا بر های ویلچربر می باشند. این بالابرها برای جبران اختلاف سطح در ورودی های ساختمان های درمانی کاربرد دارا‌هستند. پلتفرم این نوع آسانسور امکان جابجایی یک برانکارد با بیمار را دارا هست. بالابر هیدرولیک برانکاردبر ایمنی بالا و مزایای بیشتری دارد.

بالابر غذابر سینی بر
بالابر غذابر سینی بر
بالابرهای غذابر در رستوران ها، کافه ها و سالن های غذاخوری کاربرد وسیعی دارا‌هستند. در سلف سرویس بخش اعظمی از ادارات، مجتمع ها، دانش کده ها و ... سینی های طعام از طبقه آشپزخانه توسط بالابر غذابر به طبقه غذاخوری منتقل میگردند. دستگاه بالابر غذابر هیدرولیک می تواند در مقایسه با سیستم های وینچی از نرمی حرکت و عملکردی معدود صدا بهره مند باشد.

بالابر هیدرولیک باربر
بالا بر هیدرولیک کفی
اشکال بالا بر کفی (پلتفرم) هیدرولیک کاربرد وسیعی دارا‌هستند. بالابرهای کفی دارای یک برگه یا پتلفرم هستند که ممکن میباشد به حفاظ مجهز شود. با بالا و پایین رفتن کفی آسانسور انواع بار یا افراد بین دو یا یک‌سری سطح در حین جابجا میشوند. در امر با بالابرهای کفی هیدرولیک که منحصر جابجایی افراد (مانند آسانسور ویلچر بر یا برانکاردبر) می بایست لازمات ایمنی بطور کامل در حیث گرفته شوند. بالا بر مغاره ای یا کارگاهی انواعی از بالابرهای کفی میباشند. این بالابرها معمولا با ظرفیت بار محدود (حداکثر ۲۵۰ کیلوگرم) و بعدها کفی کوچک برای جابجایی بار فی مابین دو طبقه در فروشگاه ها، سوله ها و سایت های کوچک آیتم به کارگیری قرار می گیرند.
 

طراحی سیستم آسانسور موازی

 


قابلیت باور بالابر چیست؟
در طراحی بالا بر(ها) قابلیت اعتقاد می بایست در بستر نیازهای کاربری گزینه توجه خواهد شد. قابلیت باور بالای آسانسور به معنای احتمال زیر خرابی و خاموشی آن میباشد. بی‌شک رسیدن به امکان اعتقادوباور بسیار بالا هزینه بالایی نیز اجبار میکند. به این ترتیب معیار امکان باور لازم مطابق نیازهای کاربری سنجیده می گردد. در یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه که در شرایط بی آلایش نیاز به یک آسانسور دارد خرید بالابر می قدرت از نرم افزار های سرویس و محافظت مناسب و معمول برای افزایش قابلیت باور استفاده نمود. اما افزودن یک دستگاه دیگر برای افزایش قابلیت و امکان اعتقاد هزینه های بالایی دارد که باید آیتم رسیدگی قرار گیرد.

مفهوم قابلیت اعتقادوباور
امکان اعتقادوباور Reliability یک  بیسون صنعت مفهوم بسیار اصلی در طراحی سیستم می‌باشد. سیستم به عنوان دسته ای از اجزای مرتبط و متعامل تمجید می‌گردد که هدف مشخصی را دنبال میکنند. با این تعریف‌و‌تمجید، معیار موفقیت سیستم سوای باخت (خرابی، توقف و ..) در متفحص نمودن هدف (دستور کار سیستم) مضمون‌ قابلیت اعتقادوباور را منعکس می کند. در حقیقت معنا قابلیت باور موردها زیادی از قبیل کیفیت، ماندگاری، پایداری، تلاش و … را در خود جای می دهد. در شرایطی که سیستمی دارای قابلیت و امکان اعتقادوباور بالایی باشد بدین معناست که قادر است با احتمال بالایی آیتم اعتماد قرار گرفته و فارغ از خرابی کار کند. قابلیت یقین بالابر نیز به همین مضمون‌ اشاره دارااست. در صورتی امکان یقین تیم آسانسورهای یک مجتمع مسکونی یا صنعتی بالا باشد، می توان به آنان برای جریان انتقال مواد یا مسافر در بین طبقات اتکا کرد و احتمال خاموشی یا خرابی تحت میباشد.

تفحص اقتصادی قابلیت اعتقاد سیستم
همانطور که عنوان شده افزایش قابلیت و امکان اعتقادوباور آسانسورها هزینه دارد. هزینه های افزایش امکان یقین بسته به الگو و طراحی سیستم مختلف میباشد و می تواند موارد زیادی را در بر گیرد. از جمله اضافه کردن یک بالابر به تک تک آسانسورهای مورد نیاز برای ارتقاء قابلیت یقین بالابر هزینه های بالایی در مرحله تجهیز و همچنین هزینه های ناشی از بهره‌برداری، سرویس و نگهداری را به سیستم تحمیل میکند. از سوی دیگر کاهش امکان اعتقاد و باور هزینه های هنگفتی را به سود بردار اجبار میکند. بجز هزینه های تعمیرات، تعویض قطعات یا در نهایت ردوبدل تک تک سیستم، باید هزینه های ناشی از زمان توقف و خاموشی به دلیل خرابی را محاسبه کرد. هزینه تحت بودن قابلیت و امکان اعتقاد آسانسور می تواند در توقف خط ایجاد کرد یک کارگاه یا عدم قابلیت انتقال بیمار اورژانسی به اتاق شغل در طبقه بالای درمان گاه محاسبه خواهد شد.

در صورتی درصد قابلیت و امکان اعتقاد و باور را در شالوده افقی یک نمودار و هزینه را در اساس عمودی آن منعکس کنیم یک منحنی هزینه های ناشی از ذیل بودن امکان اعتقاد و باور و منحنی دیگر هزینه های هواخواهی قابلیت اطمینان را نشان می‌دهد. همان طور که ملاحظه می شود معمولا یک موازنه اقتصادی در نقطه ای از نمودار پدیدار می گردد که ترازو با صرفه امکان اعتقادوباور را مشخص می کند.

نمودار امکان یقین و هزینه

آسانسورهایی با امکان باور بالا
در بعضی از ساختمان ها حساسیت تلاش بالابر در جابجایی افراد یا بار بسیار بالا است. موردنیاز می‌باشد در این گونه موردها طراحی آسانسورها مبنی بر قابلیت و امکان اعتقادوباور آیتم انتظار صورت گیرد. در اکثری از کاربردهای صنعتی خصوصا در کارخانجات تولیدی، یک یا تیم ای از آسانسورهای صنعتی جابجایی و انتقال مواد یا قطعات در جریان خط ساخت‌و‌ساز را برعهده دارند. در این گونه مفاد با خرابی بالابر امکان توقف خط ساخت و ساز و خسارات بالایی وجود داراست. به این ترتیب یک نکته بسیار مهم در طراحی و اجرای آسانسورهای باری و صنعتی در این صورت ارتقا قابلیت اعتقادوباور است.

همچنین آسانسورهایی که در درمان گاه ها و مراکز بهداشتی و اورژانسی و ستادهای واکنش عملیاتی معضل انتقال بیمار به طبقات را برعهده دارا‌هستند نمونه های نه برای این گزینه میباشند. قابلیت اطمینان بالابر در اینگونه کاربردها می بایست در سطوح بالا طراحی گردد زیرا خرابی آسانسور می‌تواند با هزینه و خسارت بسیار بالایی یاور باشد. امکان اعتقادوباور آحاد سیستم در اشکال بالابر هیدرولیک و کششی می‌تواند بصورت جدا گزینه تفحص قرار گیرد.

طراحی امکان اعتقادوباور
طراحی امکان باور بالابر دارای دو جنبه است. جنبه اول به افزایش قابلیت اعتقاد داخلی بالا بر مربوط میشود. بعنوان مثال بکارگیری قطعاتی با کیفیت و دوام بالا و همچنین سرویس و حفظ درست و منظم ارتقاء امکان یقین داخلی میباشد. البته جنبه دیگر بر طراحی کل سیستم (تیم آسانسورها) با غرض امکان اعتقاد تمرکز داراست. برای ارتقاء قابلیت یقین بالابر تمهیدات گوناگونی در طراحی و اجرای بالابر در نظر گرفته می‌شود که در ذیل به آنها اشاره شده است.

طراحی سیستم بالا بر موازی
طراحی موازی در سیستم به معنای استقرار دو یا چندین بالابر هست که میتوانند به موازات هم عمل کنند. در این موقعیت در صورت ناکامی یا خرابی یک دستگاه مجموع سیستم متوقف نشده و جریان مواد مختل نمی شود. در این‌حالت بایستی ظرفیت مجموع آسانسورها بیشتر از ظرفیت آحاد مورد نیاز در لحاظ گرفته خواهد شد. بعنوان مثال در صورتی ظرفیت مایحتاج برای جابجایی مواد ۲۰۰۰ کیلوگرم باشد در طراحی موازی بجای استقرار یک آسانسور با ظرفیت ۲۰۰۰ کیلوگرم یا بیشتر، از دو دستگاه ۱۵۰۰ کیلوگرم یا سه دستگاه آسانسور با ظرفیت های ۱۰۰۰، ۱۰۰۰ و ۵۰۰ کیلوگرم استعمال می‌شود.

این شیوه امتیازات دیگری نیز برای منفعت بردار فراهم می کند. در‌صورتی‌که ظرفیت بار کمتر از حداکثر ظرفیت طراحی میباشد فشار زیادی به سیستم وارد نمی شود. بعنوان مثال ممکن می باشد در شرایط ساده فقط دو پالت با وزن مجموع ۱۰۰۰ کیلوگرم جابجا شوند. درین‌موقعیت‌ تنها یک بالابر ۱۰۰۰ کیلوگرمی گزینه استفاده قرار می گیرد.
 

طول کل ریل آسانسور چگونه است؟


احتساب ارتفاع پایه جک هیدرولیک بالا بر
یکی مراحل نصب بالا بر هیدرولیک جک در کنار غیرمستقیم به حساب آوردن و برش شالوده جک است. این فعالیت به محاسبه تعدادی فاکتور مستقل مربوط میباشد و گاهی سبب ساز سردرگمی نصاب بالا بر می‌شود. در این نوشته بنحوی بی آلایش و بی نقص طریق و فرمول محاسبه ارتفاع محور جک هیدرولیک آسانسور توضیح داده می گردد. اساس جک با طولی بیش تر از اندازه مایحتاج معمولا همدم با کارسلینگ بالابر هیدرولیک تحویل داده میگردد. ولی اندازه  خرید بالابر ظریف آن با دقت به وضعیت محل پروژه در هنگام نصب انتخاب می گردد. احتساب پایه جک یکی‌از قسمت های محاسبات بالابر هیدرولیک در مرحله اجرا میباشد.

محور جک هیدرولیک آسانسور چیست؟
در نصب آسانسورهای هیدرولیک با جک کنار غیرمستقیم، جک بایستی روی محور ای سفت خواهد شد. این مبنا از سمت دیگر روی زمین قرار میگیرد. به این ترتیب  بیسون صنعت می بایست استقامت کافی برای تحمل کل نیروهای وارد بر سر جک و وزن خویش جک را داشته باشد. در پایان نیروهای وارد بر مبنا جک نیز تفحص و پژوهش خواهند شد. اما احتساب نیروهای وارد بر جک آسانسور هیدرولیک محاسبات مستقل ای داراست که در مکان دیگر مورد استیناف قرار می‌گیرند.

به حساب آوردن ارتفاع اساس جک آسانسور
برای به حساب آوردن ارتفاع مبنا جک به مطرح شدن بی آلایش می بایست آحاد اندازه ارتفاع جک در شرایط به طور کامل گشوده و طول کادر فلکه و یک مسافت اعتقاد و باور را از ارتفاع کل ریل چاه آسانسور نادر کرد. مقدار به دست آمده موازی با ارتفاع مبنا جک خواهد بود. البته برای فهم بهتر مایحتاج است هر مورد از موارد آورده شده را گستردن دهیم.

ارتفاع مجموع ریل آسانسور
ارتفاع ریل در چاه بالابر موازی با مسافت عمودی پایین ترین نقطه ریل تا بالاترین نقطه آن میباشد. در‌حالتی که در چاه آسانسور ریل از کف چاهک تا انتهای سقف چاه امتداد یابد، ارتفاع ریل با طول تمام چاه موازی میباشد. ولی در اکثر اوقات موردها انتهای ریل از سقف چاه دارنده مسافت می‌باشد.

ارتفاع جک در موقعیت گشوده
خواسته از جک در موقعیت گشوده قوانینی می باشد که شفت جک تا پایان از سیلندر خارج می باشد. پاره ای که شفت قادر است از سیلندر بیرون گردد موازی با کورس بی نقص آن میباشد. این اندازه موازی با تمام کورس و اضافه کورس جک میباشد. کورس جک نیز موازی با نصف ارتفاع مسیر آسانسور در سبک جک در کنار غیرمستقیم میباشد. بنابراین بایستی در احتساب ارتفاع جک در حالت گشوده نصف ارتفاع مسیر (کورس)، مقدار اضافه کورس (معمولا ۲۵ سانتیمتر) و همینطور ارتفاع تمام سیلندر را جمع کرد.

کادر فلکه و مسافت اعتقادوباور
یک فلکه باطن یک کادر روی شفت جک تعبیه میگردد. منظور از طول فریم فلکه مسافت راز شفت تا بالاترین نقطه فریم میباشد. همینطور باید یک مسافت اعتقادوباور برای انتهای کادر فلکه تا بالاترین نقطه ریل در لحاظ گرفت.

احتساب نیروهای وارد بر اساس جک
اساس جک بایستی در ازای نیروهای وارده دارنده مقاومت کافی باشد. برای این منظور شالوده می بایست از نظر صورت هندسی و مقاومت مصالح گزینه تفحص قرار گیرد. می بایست در لحاظ داشت که جک روی پایه درنظرگرفته شده و مجموع نیروهای وارد به جک به اساس انتقال میابد. در سیستم های جک غیرمستقیم نیروی وارد بر سرجک به جهت شیوه آرایش و پیرایش سیم بکسل و فلکه و کشش دوطرفه سیم بکسل مساوی دو موازی وزن تک تک است.

وزن مجموع دربرگیرنده حداکثر گنجایش توشه، وزن کابین و متعلقات آن، وزن کارسلینگ و همینطور وزن فلکه و سیم بکسل میباشد. وزن مجموع جک دربرگیرنده سیلندر و پیستون نیز باید به این وزن اضافه گردد که به پایه وارد می گردند. همینطور دقت به این نکته موردنیاز هست که محور جک از لحاظ بنا ای مانند ردیف فعالیت کرده و بایستی نیروی بحرانی کمانش و مقدار موثر کمانش در آن احتساب شود. برای به حساب آوردن نیروی کمانش، به حساب آوردن ارتفاع پایه جک آسانسور هیدرولیک و زمان و مال محور و ضریب ایمنی ما یحتاج می‌باشد.

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد