نظافت و پاکیزگی دور و بر و امکانات در صنعت دامداری از عنایت بالایی برخوردار‌است. امکانات کشاورزی که منزه می باشند ضمن داشتن کارایی درست به محافظت سالم و بهداشت نیز امداد می نمایند. دستگاه واترجت صنعتی یکی‌از دستگاه هایی بوده که به صورت خاص برای شل خیس کردن کار شستشو سطح های و امکانات صنعت های دامداری و کشاورزی پیاده سازی گردیده و سرعت شمارا در اجرا کارها نظافتی به شیوه فوق العاده ای ارتقا می‌دهد.
واترجت های صنعتی مجهز به پمپ های فشاری کار کشته میباشند که میتوانند آب را با فشار بسیار متعددی به سطح های بپاشند. این پمپ ها از روش موتور قادر الکتریکی، دیزلی یا این که بنزینی تغذیه می‌شوند. خرید بالابر از سایر قسمت های واتر جت میتوان به تفنگی اشاره کرد که وظیفه در اختیار گرفتن خروج آب از دستگاه را داراست و نازل گزینش کننده که طرز پاشش آب را معین می کند.

مزيت استعمال از دستگاه كارواش يا واترجت صنعتی در دامداری ها

آلودگی ها، جرم ها و مواد شیمیایی مانده بر روی امکانات گزینه به کار گیری در دامداری به گذر زمان فرصت سبب فرسایش اسباب و اثاث گردیده و ارتفاع قدمت موءثر آنان‌را کاهش می‌دهد. شستشو و نظافت به طریق کهن تا حدی قادر است کثیفی ها را از در میان پیروز شود ولی با این اکنون امکان حذف آلودگی های به دور از دسترس را ندارد. از همین جهت با بسط تکنولوژی، واترجت ها برای رفع این ایراد عرضه شدند و با یاری دارا بودن موتور و پمپاژ قادر، سیستم آب گرم و سرد قادرند تا سرسخت ترین و غیر گذشته دسترس ترین کثیفی ها را نیز به طور کامل تمیز و منزه کنند. این فرمان منجر ارتقاء سطح بهداشت گردیده و همینطور به پیشگیری از تماس بی واسطه نیروی کار با آلودگی و جابجایی میکروب از دام به بشر و بالعکس یاری میکند. مزیت دیگر به کار گیری و به کار گیری از دستگاه کارواش یا این که واترجت، کاهش مصرف آب و ماده شوینده است. واترجت صنعتی در مقایسه با یک شلنگ آب بی آلایش، ترازو مصرف آب را به طریق قابل توجهی کاهش می‌دهد. همینطور به جهت فایده مندی از اقتدار آب پرفشار و جايگاه حرارت بالای آن می قدرت ترازو مصرف مواد شستشو و شیمیایی را به دست کم رساند. در‌این حالت حتی اثر منفی مواد شیمایی بر دام های زنده نیز کمتر می‌شود.