بالابر به دستگاهی گفته می‌گردد که به جهت
 حمل نفر یا بار، یا برای فعالیت در طول به کار گیری میگردد. بالابرها از مکانیزم‌های مختلفی برای بالا بردن به کار گیری می کنند و تفاوت‌های مهم با لیفتراک ها و جرثقیل‌ها دارا هستند. مکانیزم‌های مختلفی مانند آکاردئونی یا قیچی ، هیدرولیکی، وینچی، پانتوگراف، تلسکوپ و… وجود دارا‌هستند که هریک با توجه به نیاز، نوع کاربرد و نیاز مشتری طراحی و ساخته می‌شوند. در هر از بالابرها عوامل تعیین کننده‌ مختلفی مانند اطراف کاری، ظرفیت، نوع کاربرد، ایمنی و قیمت مجموع شده بالابر، نوع مکانیزم بالابرها را مشخص و معلوم می‌کنند.
فروش آسانسور ساختمانی
برای فروش بالا بر ساختمانی می توانید با این موسسه که در مورد تأمین و فروش آسانسور ساختمانی فعالیت می‌کنند تماس بگیرید. این مجموعه معمولاً با انواع مختلفی از بالابرهای ساختمانی برای مثال آسانسور نفربر، آسانسور کششی، بالا بر باربر و … در خدمت شما می‌باشند.
 
قبل از خرید بالا بر ساختمانی، می بایست محدودیت‌ها و نیازهای ساختمان خود را آیتم بازرسی قرار دهید و آنگاه با تمرکز به نوع کاربری و ارتفاع ساختمان، نوع و مدل بالا بر ساختمانی را انتخاب فرمایید. همچنین، قبل از خرید باید اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که بالا بر ساختمانی مورد نیاز شما دارای استانداردهای ما یحتاج و پروانه‌های مربوط میباشد.
شیوه نصب آسانسور
چگونگی نصب بالابر قادر است عامل مهمی در کیفت عملکرد آن داشته باشد برای این قضیه عالی می‌باشد که با پروسه ابتدایی نصب بالابر آشنا شوید در ابتدا مایحتاج میباشد که پایه های بالابر را به صورت صحیح قرار دهید تا از کله شدن یا سقوط کردن آن پرهیز شود.
برای اعتقاد و باور می توانید از کیسه های شن برای اساس های عقب بالابر استعمال کنید.ایمن ترین طرز جوش دادن اساس های میلگرد بر روی زمین میباشد.در مرحله بعد می‎‌توانید جعبه آسانسور را روی ریل قرار دهید و برای اعتقاد و باور پشت ریل را با میلگرد یا مففتول ببندید.
چه تفاوتی میان آسانسور و بالابر وجود داراست ؟
بالابر و بالا بر به دلیل آنکه همت نسبتاً مشابهی دارا‌هستند شاید منجر انتخاب نادرست برای ساختمان گردد به همین برهان تفاوت های آنها را به اختصار توضیح میدهیم:
سرعت بالا بر ها نسبت به بالابرها ذیل‌تر میباشد
برای آسانسور نسبت به بالابرباید هزینه بیشتری جهت تجهیزات خرید و نصب آن پرداخت گردد.
آسانسورنسبت به آسانسور فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.
مصرف برق در بالا بر نسبت به بالابر بیشتر است.
در مکان هایی که تعداد طبقات کمتری دارند استفاده از بالابر نسبت به بالا بر شل تر میباشد.
نکات اساسی در خرید بالابر ساختمانی
برای خرید آسانسور ساختمانی حتما مایحتاج می‌باشد که از پیشین به تعدادی از نکات اعتنا نمائید که عبارت اند از :
ارتفاع: این مورد نقش مهمی در انتخاب بالابر لازم شما دارااست اگر که ارتفاع تحت‌تر خرید بالابر از 20 متر باشد آسانسور تک فاز برای ساختمان شما مناسب میباشد
 
سیم بکسل : سیم بکسل مهم‌ترین نصیب بالابر ساختمانی می باشد زیرا هر چه ضد پیچ مصرف شده در آن توانمند تر باشد ایمنی بیشتری را ایجاد کرد می‌کند.
 
منبع برق : حتما برای بالابرهای توانمند می بایست به فکر یک منبع برق قدرتمند باشید تابیسون صنعت  در زمان تشکیل داد به اختلال دور از شوخی عکس العمل نکنیند
 
 
بالابر ساختمانی
 
از بالابرهای ساختمانی برای به کارگیری در ساختمان های چه به صورت ساختمان های مهیا شده چه به صورت به کار گیری در ساختمان های نیم ایجاد کرد. آسانسور ساختمانی دارای بعد ها متعدد میباشد و همچنین میتواند دارای موتورهای گوناگونی با اقتدار های مختلفی باشد، برای همین ارزش این نوع بالابرها هم مبنی بر بعد ها، نوع و قدرت موتور و نوع کارکرد دستگاه مختلف خواهد بود.در هنگام خرید مطلقا به رعایت استاندارد ایمنی بالابر اعتنا نمائید.رای حمل مصالح در ساختمان ها از چه بالابری استفاده می‌شود؟
یکی کاربردهای آسانسور های ساختمانی و کارگاهی، جا به جایی مصالح در ساختمان ها می باشد. از بالابرهای ساختمانی برای استفاده در ساختمان های چه به صورت ساختمان های مهیا شده چه به صورت استفاده در ساختمان های نیم ساخت. بالابر ساختمانی دارای بعد ها گوناگون است و همچنین می تواند دارای موتورهای گوناگونی با توان های مختلفی باشد، برای همین ارزش این نوع بالابرها هم مبنی بر بعد ها، نوع و اقتدار موتور و نوع کارکرد دستگاه متفاوت خواهد بود.
مزایای بالا بر ساختمانی یا مصالح بر
بالابر ساختمانی یا مصالح بر به دلیل ایمنی که در ساختمان های نیمه ساخته ساخت و ساز میکند از مداقه ویژه ای برخوردار است. البته این ایمنی وابسته به نوع و مجهز بودن دستگاه نیز هست.برای این قضیه مطلقا به طرز گزینش بالابر اعتنا فرمایید.
 
از دیگر مزایای بالابرهای ساختمانی سهولت بخشیدن برای جا به جایی مصالح است.با استفاده از این دستگاه میتوان به برای حمل مصالح به جای به کار گیری از روش های دستی مثل فرغون از بالابرهای مجهز نیز بهره مند شد.
 
بالابرهای حمل مصالح برای استفاده های متفاوت در موقعیت های متعدد ساختمان امکان جا به جایی نیز داراست. برای جا به جا کردن آن می‌قدرت از کامیون یا ماشین های سنگین نیز به کار گرفت.
خرید انواع بالابر ساختمانی
طراحی اشکال بالابر و ایجاد کرد آن منجر شده تا آسانسور ها از دید نوع حرکت خود به دو مجموعه متحرک(سیار) و ثابت تقسیم میگردند خرید هرمورد از اشکال بالابرها در شرکت پارس بالابر مقدور است. پیرو، به رسیدگی کاربرهر یک از آنان و جزئیات دیگر می‌پردازیم.
بالابرهای متحرک
جهت کارهای تشکیل داد، فعالیت در طی ، رنگ آمیزی ، نصب تجهیزات و اینجور مورد ها کاربرد دارد، این نوع خود به 2 گروه بالابرهای سیار عمودی و بالابرهای جا به جا شونده عمودی-افقی تقسیم می شوند که هر یک با تمرکز به نیاز
مشتریان کاربرد های مختلفی دارند.
انواع بالابرهای متحرک مشمول:
بالابر سیار با دسترسی عمودی
بالا بر سیار با دسترسی عمودی و افقی
آسانسور آکاردئونی خود کششی
بالا بر قابل یدک یا یدک کش
بالابر ریلی دستی