x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات خرید بالالبر

الکتروموتور (دینام) و خريد بالا بر

الکتروموتور (دینام) و خريد بالا بر

الکتروموتور جان دار در بالا بر ساختمانی جهت ساخت نیروی جایزه به شغل می رود و باتوجه به قدرت آسانسور ساختمانی در دو نوع تک فاز و سه فاز میباشد. دو مشخصه اصلی در آسانسور ها که کارکرد الکتروموتور را پایین تأثیر قرار میدهد، گنجایش حمل توشه آسانسور و طول اثرگذار حمل توشه است.

باکت بالا بر
باکت مو جود در آسانسور ساختمانی وظیفه حمل مصالح و توشه را بر عهده دارااست و در گنجایش های متعدد درست شده و به بازار عرضه می شود. سایز استاندارد باکت به اندازه یک فرغون یا این که 22 لیتر میباشد.

قرقره (وینچ) آسانسور
قرقره مو جود در آسانسور ساختمانی جهت روی هم گذاشتن و هدایت سیم بکسل به شغل می رود که به وسیله دوتا فولی به خروجی گیربکس متصل میباشد. همینطور موتور و گیربکس در بخش قرقره جای‌دارد. قرقره های بی آلایش تا 35 متر سیم بکسل را میتواند دور خویش عده نماید و برای بیشتر از این متراژ می بایست قرقره تغییر‌و تحول نماید. همینطور، همانگونه که اشاره شد در سیستم خريد بالا بر ساختمانی (بالا بر برقی یا این که وینچ) از ریموت در دست گرفتن و ترمز نیز می قدرت به کار گرفت. بالا بر برقی به جهت وزن معدود و سهولت نصب، در فضای کارگاهی و ساختمانی آیتم استعمال قرار می‌گیرد. این نوع بالا بر مبنی بر تعداد به دور سیم پیچ می‌تواند یک سرعت (تک سرعته) یا این که دو سرعت (دو سرعته) داشته باشد و قابلیت و امکان نصب با استعمال از قرقره یا این که سوای اتصال قرقره را دارااست. براي اينكه خريد بهتري داشته باشيد مي توانيد با كارشناسان ما در بيسون صنعت تماس باشيد

خرید بالابر چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید بالابر چیست و چه کاربردی دارد؟
آسانسور به دستگاهی می‌گویند که به دلیل حمل نفر یا این که توشه ، یا این که برای عمل در طول جهت جابجایی توشه و نفرات به کار گیری می گردد. بالابرها از مکانیزم های مختلفی برای بالابردن به کار گیری می نمایند و با لیفتراک و جرثقیل تفاوت دارا‌هستند. از آسانسور ساختمانی برای جابجا کردن مصالح در راستای عمود در جهت های بالا و زیر استعمال میشود. اسم دیگر آسانسور ساختمانی ، آسانسور مصالح یا این که کارگاهی میباشد.

در کل دست اندرکاران زیادی مثلا اقتدار، گنجایش، بها مجموع گردیده، گوشه و کنار کاری، ایمنی، نوع کاربرد و نوع مکانیزم آسانسور را آرم می‌دهد. از بالا بر های ساختمانی و یا این که به عبارتی بالا بر مصالح ساختمانی، همان گونه که از نامش مشخص و معلوم است.

برای انتقال مصالح در راستای عمودی در جهت های بالا و زیر استعمال میگردد. باکت حمل مصالح درین بالا بر ها به سیمی متصل گردیده وبا آغاز عمل الکتروموتور فعالیت جا به جایی دربین طبقات شکل می‌گیرد. بالا بر ساختمانی،با اسم هایی مانند بالا بر مصالح یا این که بالا بر کارگاهی نیز معرفی گردیده‌است .

وجود و کاربردهای
خرید بالابر ساختمانی در دنیای ماشین امروز نقش مالامال رنگی دارااست. به نحوی که در صورتی‌که جزء امکانات یک ساخت نباشد، کاری به صدق و راحتی پیش نخواهد رفت، به دلیل آن که برای ارتفاعات بسیار بالا در سطح ها گوناگون از زمین نیاز به ماشینی توسعه یافته با تکنولوژی روز عالم میباشد. به صورت تمام کاربردهای بالا بر ساختمانی به گستردن پایین میباشد:

جابجایی مصالح ساختمانی در مقیاس های متفاوت
حمل توشه کامیون و نیز تخلیه آن
بارگیری در سوله ها و سوله های متفاوت،انبارهای گرانقدر، معدن، بنادر و …
جهت بارگیری در ماشین آلات ساختمانی مانند کامیون
در طول ساخت برای انتقال مصالح دربین طبقات
در نصیب صنعت برای جابجایی توشه در کارخانجات و انبارها
برای جابجایی آب از باطن چاه

برای مشاوره و خرید به بیسون صنعت مراجعه نمایید.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد