جواب بدین پرسش بدیهی میباشد. باتوجه به توسعه روز افزون در صنعت های گوناگون عالم و سرعت به دست آوردن اکثری از کارها، نیاز به یک وسیله که فعالیت انتقال بارهای هنگفت و حجیم یا این که اشخاص متفاوت در حوزه های متعدد را با سرعت و به راحتی جاری ساختن دهد، بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر میباشد. استعمال از اشکال آسانسور، امری میباشد که امروزه در اکثری از صنعت های گوناگون جهان، مشاهده خواهیم کرد و ادله آن، ارتقاء سرعت عمل، سهولت در انتقال محموله های هنگفت و یا این که اشخاص متفاوت میباشد.
یکی مهم ترین دلایلی که سبب محبوبیت بالا بر هیدرولیکی گردیده، این میباشد که نیازی به موتورخانه نداشته و همینطور درصد تخریب و فساد قطعات بسیار پایینی داراست. به علاوه این که شما می‌توانید به راحتی  در خرد ترین و محصور ترین دور و اطراف ها هم، بالا بر هیدرولیکی مایحتاج خویش را توصیه داده و نصب کنید. یعنی هیچ محدودیتی دراین باره برای کمپانی ما و شما وجود نخواهد داشت.
اشکال آسانسور هیدرولیک از دید کاربری
این دستگاه را می قدرت برای استعمال های گوناگونی تهیه و تنظیم و استفاده نمود. برای فهم عالی این زمینه، گونه های مصارف بالا بر را باهم مرور می‌کنیم:
بالا بر اثبات
ممکن میباشد شما صاحب و مالک یک نمایشگاه گران قدر خودرو باشید. در‌این‌صورت‌، شما به یک آسانسور خودرو برای انتقال خودرو های خویش نیاز خواهید داشت. همینطور در سوله های تولیدی و کارخانجات، قابلیت انتقال بارهای هنگفت و انبوه، به وسیله نیروی انسانی قابلیت پذیر وجود ندارد. اینجاست که آسانسور هیدرولیکی اثبات رده ویژه ای دستیابی کرده و همه این خطاها را برای شما حل می سازد.
بالا بر دکان یا این که آسانسور فروشگاهی
یااینکه شما یک رستوران تعالی یا این که یک دکان دارید و آشپزخانه رستوران یا این که انبار مغازه شما، در زیرزمین یا این که طبقه فوقانی ساختمان قرار گرفته میباشد. آیا قرار میباشد پرسنل شما آحاد بارهای روز و مواد غذایی را هرروز از پله ها بالا و ذیل ببرند؟ مطلقا نه! پس در‌این‌حالت‌ نیز شما به یک آسانسور فروشگاهی نیاز خواهید داشت تا شغل انتقال توشه و اشخاص را به راحتی اعمال دهد.
آسانسور متحرک
در برخی مورد ها، ممکن میباشد شما، نیاز داشته باشید تا بالا بر را جابجا کرده و از یک محل، به محلی دیگر برای تخلیه توشه یا این که انتقال اشخاص از آن به کارگیری نمایید.خرید بالابر       در اینجا نیز محدودتی برای شما وجود نداشته و با به کارگیری از آسانسور هیدرولیکی متحرک، میتوانید این عمل را اعمال دهید. بالا بر های متحرک، دارنده چرخ بوده که‌این قابلیت و امکان را برای شما آماده میکند تا محل آسانسور خویش را تغییر‌و تحول دهید.
بالا بر صنعتی
آسانسور های هیدرولیکی صنعتی، معمولا برای استعمال های والا ساخت‌و‌ساز و نصب می‌شوند. در شرایطی‌که در‌پی انتقال توشه یا این که افراد، در ارتفاعات بالا یا این که وزن های بیشتری میباشید، اشکال بالا بر های صنعتی،  بیسون صنعت میتواند به همگی نیاز های شما جواب بدهد.
آسانسور مسکونی یا این که خانگی
خلال مصارف صنعتی و کارگاهی، برای سهولت در اثاثیه کشی یا این که انتقال اشخاص ناتوان در ساختمان هایی که فاقد بالا بر میباشد، می اقتدار از آسانسور هیدرولیکی به شایسته ترین صورت استفاده کرد.