. بالا بر هیدرولیکی یکی‌از گونه های بالابرها میباشد که با دقت به داشتن مکانیزم هیدرولیکی درحرکت، دارنده ضریب امنیتی بالایی بوده. ارزش این بالا بر ها با اعتنا به حال و روز جانور اقتصادی تماماً متغیر میباشد؛ به این ترتیب نمی‌اقتدار ارزش را به‌طور ظریف خاطرنشان کرد.

به همین استدلال در اهوا بالا بر به برخی از عامل ها تأثیر گذار در ارزش بالابرهای هیدرولیکی اشاره گردیده است.
ساختار بالا بر هیدرولیکی چه‌گونه میباشد؟
در بالا بر هیدرولیکی از نیروی هیدرولیک به کار گیری می گردد، بالا بر هیدرولیک را برای جابجایی توان از جریان سیال پرفشار در لوله‌ها به کار گیری می‌نماید. انگیزه پیاده سازی معمولی سیستم بالا بر هیدرولیک، به کارگیری نادر از اجزای جایزه میباشد که همین پیاده سازی بی آلایش منجر ارتقا بازده آسانسور شد‌ه‌است. به همین برهان ساختار گوناگون آنان میتواند در بها بالا بر هیدرولیکی بسیار تأثیر گذار باشد.
از مزیت‌های به کارگیری بالابرهای هیدرولیکی می‌قدرت به، ‌به صرفه بودن از حیث هزینه، درصد فساد تحت قطعات و اشغال نادر اطراف، نیاز نداشتن به تشکیل داد موتورخانه اشاره نمود. گونه های آسانسور هیدرولیک دربرگیرنده: آسانسور هیدرولیکی ویلچر، آسانسور هیدرولیکی صنعتی، ، آسانسور هیدرولیکی انبار اشاره نمود.خرید بالابر  از بالا بر هیدرولیک خیر ‌صرفا برای جابه‌جایی وسیله‌ها بلکه برای انتقال اشخاص در مرکز ها صنعتی و دکان‌ها و دکان‌ها حتی‌در منزل‌های مسکونی نیز به کارگیری می‌گردد.
طرز شغل آسانسور هیدرولیکی
شیوه شغل بالا بر به این‌شیوه میباشد که با پر‌نور شدن موتور، آسانسور به سمت بالا جنبش می‌نماید البته درصورتی‌ که شیر برقی پر‌نور خواهد شد بالا بر به سمت تحت تکان می‌نماید. هنگامی که بالا بر به سمت بالا تکان می‌نماید موتور آغاز به چرخش می‌نماید و پمپ هیدرولیک را به چرخش درمی‌آورد و روغن درون مخزن را به سمت جک هیدرولیک جابجایی می دهد.
درین مرحله پمپاژ شکل گیرد درین لحظه میباشد که بالا بر استارت به تکان می‌نماید و به سمت بالا می‌رود و وقتی که بالا بر به سمت تحت تکان می‌نماید، اگر ‌که برق وارد آسانسور خواهد شد، شیر برقی اذن تخلیه روغن را به تانک میدهد. بیسون صنعت ادله انعطاف ‌پذیر بودن بالا بر هیدرولیک به کار گیری از شلنگ‌های قابل ‌انعطاف در آنان میباشد.