گروه بندی بالابرها
آسانسور ها معمولا به چهار تیم تقسیم میشوند که عبارتند از: آسانسور هیدرولیکی ؛ بالابرهای زنجیری؛ بالابرهای کابلی، بالابرخانگی که گزینه انتخابی ما درین نوشته ی علمی معرفی بالا بر خانگی بیسون صنعت میباشد.
 
بالابرها وسیله ای میباشند مکانیکی یا این که همینطور می اقتدار ذکر کرد ماشینی میباشد مکانیکی که قابلیت و امکان بالا و زیر کردن اشخاص و وسایل برای دسترسی به طبقات گوناگون خانه را آماده می نماید. که دارنده گنجایش های متعدد جهت حمل اشخاص و وسایل میباشد.
 
بالا بر خانگی کشور‌ایران بالا بر
کشور ایران آسانسور شرکتی مطرح در قضیه ساخت اشکال موتورخانه هیدرولیک و جک های هیدرولیک و وینچ های صنعتی میباشد که یکی افتخارات براق این مجموعه پیاده سازی مخصوص ساخت‌و‌ساز و عرضه آسانسور ساختمانی به مشتریان عزیز میباشد. در کل بالا بر ایجاد گردیده به وسیله کمپانی جمهوری اسلامی ایران بالا بر به چهار نوع تقسیم می گردد که عبارتند از:
 
1. بالا بر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc
 
2. بالا بر هیدرولیک سبک عنکبوتی
 
3. آسانسور هیدرولیک کابین آلومینیوم
 
4. بالا بر هیدرولیکی کابین شیشه ای
 
بالا بر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc
 
کمپانی تولیدی کشور ایران آسانسور در بخش تولیدی خویش افتخار ساخت بالابری را دارااست که با اسم آسانسور خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc وارد بازار خرید بالابر گردیده‌است که از ویژگی ها بارز آن دارا بودن بدنه ای pvc میباشد. بالا بر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc با داشتن اتاقی از محصول pvc مقاوم در قبال هرگونه رطوبت و تابش بی واسطه روشنایی آفتاب میباشد.
 
این بالا بر خانگی قابل نصب در ساختمان های مسکونی و اداری, ویژه حمل اشخاص میباشد که مطلوب فضای خارج درون ساختمان میباشد و به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که به راحتی در بین طبقات ساختمان تردد کنید. از سایر خصوصیت های اختصاصی این آسانسور خانگی کارکردن با برق تک فاز است که منجر تمایز با دیگر دستگاه های مو جود در بازار میباشد