آسانسور دکان سبک میزی و مستقرکننده برای ثبت شرایط اجسام به طور آرگونومیک و ریلکس، از بابت نقطه دسترسی در هنگام فعالیت آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. بالا بر فروشگاه تحت عنوان بالابرهای وسایل نقلیه برای جابه جایی اجسامی جهت بارگیری به باطن کامیون و یا این که وسایل نقلیه دیگر نیز به کارگیری می‌شود که با بلند کردن جسم به طول اتاقک کامیون شکل می‌گیرد. آسانسور وسیله نقلیه، دارنده لوازمی جانبی ای است که میتواند به عقب وسیله نقلیه متصل خواهد شد تا بارگیری به سادگی صورت پذیرد. شرکت ها حمل و نقل که معمولا کالاهای هنگفت را در جاده ها باربری می نمایند،از اینگونه بالابرهایی به کار گیری می نمایند.

 
بالا بر دکان سبک باراندازی مشابه به یک بالا بر خودرو میباشد، این سبک در لنگرگاهها نصب می گردند و برای غرض جابجایی کالاها، اجسام و افراد گزینه به کار گیری قرار میگیرد. بالا بر فروشگاه سبک پرسنلی همان طور که از نامش معلوم میباشد، برای حمل و نقل و جابه جایی کارگران و اجسام در دور و بر عمل به کار گیری می‌شود. خرید بالابر  این فعالیت وقتی جاری ساختن میشود که جابجایی کارگران به حیطه کاری قابلیت پذیر باشد در اینصورت به جای این که شرایط دفتر کار را تغییر و تحول تا کارگران در آنجا شغل نمایند، کارگران را حمل می‌کنیم و به آنجا جابجایی میدهیم تا بتوانند به کارشان ادامه دهند.
 
مثل اینکه در فروشگاه ای انباری در طبقه دوم دکان باشد و منش پله ای برای رفتن به آن طبقه نداشته باشد و از این نوع بالا بر برای جابجایی نیروی کار انبار به طبقه مرتبط با انبار استعمال میکنیم تا درآنجا به کارشان ادامه دهند. پس سود می‌گیریم که اینگونه وضعیت هنگامی برقرار میباشد که دور و بر شغل تبارک و دارنده طول باشد و جابجایی به آنجا غیرممکن باشد.
 
بالا بر فروشگاه سبک پالتی یا این که شاخه دار، وقتی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد که بخواهیم اجسام را از سطح زمین برداریم و بر روی پالت ها بگذاریم. که‌این نوع گاها در انبار فروشگاههای تعالی به چشم می خورد که برای گذاشت فرآورده به روی پالت به مراد سئو در فضای انبار مغازه، گزینه به کار گیری قرار میگیرند. این نوع بالابرها وسیله نقلیه ای می باشند که برای فواصل کوتاه حمل کالاها به کارگیری می گردند. همینطور برای تخلیه بارمحل و انبارگردانی ها در هدف ها کاری خاصی، به شغل می رود. آسانسور دکان سبک میز شیب دار، معمولا یک سطح مستطیل صورت دارا هستند که به چهار جهت قابل چرخش است، این سبک خیر فقط به سمت بالا و تحت جنبش می نماید بلکه میتواند به زاویه های مختلفی چرخش داده باشد و قابلیت و امکان این را پیدا می نماید که در وضعیت های متفاوت بروی جسم روی آن عمل صورت پذیرد.
 
استدلال اساسی به کار گیری عظیم از بالابر هیدرولیکی این مزیت میباشد که سبب به دست آوردن دور و بر کاری ایمن به طور آرگونومیکی می‌گردد. این یاری به کاهش و یا این که حتی از در بین رفتن یه خرده متعددی از صدمات کاری ناشی از استرس های مکرر کارگران میشود. اینگونه جراحت هایی هنگامی چهره میدهد که موقعیت فیزیکی شغل در مقایسه با حالت فیزیکی کارگران بزرگتر یا این که شدید خیس باشد.
 
حتی بالابرهای هیدرولیکی می‌توانند اجسام را در دور و اطراف عمل به جاهای ایمنی بگذارند تا کارگران دسترسی بهتری به آنان داشته باشند. کارگران خیر صرفا ممکن میباشد از شایسته ترین شرایط کاری منتفع شوند بلکه این آسانسور به آن‌ها یاری می نماید تا صرف انرژی کارگران به نحو احسنت در گوشه و کنار کاری مفید خیس و با منفعت وری بیشتری سود قسمت باشد. پس به‌این سود می رسیم که با دقت به ساخت اینگونه گوشه و کنار کاری آیتم پسندی، خیر صرفا سبب ساز کاهش بلاها میگردد بلکه منجر ارتقا سود وری در فعالیت نیز می‌گردد. با به کار گیری از بالابرهای هیدرولیکی میتوان در هر موقعیت مشقت به طور تماما توفیق آمیزتر کارها آن واحد صنفی را پیش موفقیت در غیر اینصورت امور بسیار دشوار و حوصله فرساتر خواهند شد. اکثری از بالابرهای دکان ای هیدرولیکی که دارنده چرخ می‌باشند و می‌توانند همچون وسایل نقلیه جنبش نمایند، خیر فقط می‌توانند اجسام را به طور عمودی حمل یا این که بالابری نمایند حتی می‌توانند به آن خیر به طور افقی هم جابه جا و حمل نمایند.