کمپانی مجموعه ما بالابر یکی‌از شایسته ترین و معتبرترین نمایندگی در جمهوری اسلامی ایران میباشد که موتور بالا بر کیفیت خوب را با گارانتی به فروش خرید بالابر می‌رساند. ما شایسته ترین مارک موتور آسانسور را با بیشترین چگونگی و مطلوب ترین بها در چنگ مشتریان عزیز قرار می دهیم.

برای حمل توشه در میان طبقات دکان ها و مغازه های گران قدر از بالا بر متحرک فروشگاهی به کار گیری میشود. این بالا بر مالامال فروش ترین نوع آسانسور در میان آسانسور های دیگر میباشد. فروش باکیفیت ترین و تضمینی ترین بالابرهای فروشگاهی به وسیله کمپانی شرکت بالا بیسون صنعت بر ایفا می‌گردد.

 

مشورت مجموعه ما بالابر تلفن:نه

 

نحوه شغل آسانسور متحرک فروشگاهی

 

شیوه شغل آسانسور متحرک فروشگاه این چنین میباشد که اقتدار موتور و گیربکس شاسی را بوسیله سیم بکسل جابه جا می نمایند. بعد وصال آسانسور متحرک به طبقه متبوع، کف شاسی به میکروسوئیچ برخوردار می نماید و همین منجر می شود که برق موتور به طور کامل مستقل و دستگاه متوقف گردد.

 

 

 

 

 

بعد ها آسانسور متحرک فروشگاهی

معمول ترین نوع بالا بر متحرک فروشگاهی از نوع 300 کیلویی میباشد. بعد ها آسانسور فروشگاهی معمولا 90*90 می باشد که‌این ابعاد بسته محل متبوع نصب گوناگون هستند. کارشناس نصب کمپانی شرکت بالا بر با تمرکز به اندازه گیری بعدها آن را انتخاب می نماید.

 

 

 

کاربرد آسانسور متحرک فروشگاهی

از آسانسور متحرک فروشگاهی برای جابه جایی مواد اول آحاد مغازه ها، ابزارآلات، قطعات خودرو قطعات صنعتی به عمل می رود. همینطور، از این بالابرها در ساختمان های پله دار برای منتقل کردن اشخاص هم می اقتدار بهره برد. اما در‌صورتی‌که سازه باشد یک نفر را با این آسانسور حمل فرمایید، بایستی از استحکام سیم بکسل و ضریب بالا و همین طور ترمزهای توانا خیس اعتقاد و باور نتایج فرمایید.

 

 

 

 

 

اجزاء گزینه به کارگیری در آسانسور متحرک فروشگاهی

بالا بر متحرک فروشگاهی از قطعاتی مانند سیم بکسل، الکتروموتور، قرقره، ، گیربکس، شاسی، ناودانی و میکروسوئیچ ساخته شده است. توان این آسانسور بر پایه ی معیار وزنی که قرار میباشد جابه جا نماید مشخص میگردد.