موتورهای الکتریکی قابلیت و امکان تکان در دو جهت راست گرد و چپ گرد را دارا هستند که برای سهولت در خصوص جنبش موتور، از این کلید به کارگیری می‌گردد. شیوه عمل این کلید معمولی بوده و بضاعت و توان انتقال میان فازها را داراست.
 
کلید دستور سیار با سیم
کلید دستور سیار بی سیم
مزایای بالا بر ساختمانی یا این که مصالح بر
دستگاه دارنده بازو ها و مبنا هایی از لوله های کلفت، با گوشت زیاد و یک تکه میباشد.
دستگاه قابلیت و امکان نصب ترمز و همینطور نصب ریموت در دست گرفتن را دارا میباشد.
بالا بر های عرضه گردیده بوسیله کمپانی فامکو دارنده شایسته ترین نوع الکتروموتور با سیم پیچی کل مس دو خازن کم آب و کیفیت بالا ترین نوع گیربکس با 6 ماه گارانتی بده بستان میباشند.
شیوه تعیین بالا بر
سه مولفه اساسی در گزینش الکتروموتور بالا بر
 
اقتدار یا این که توان الکتروموتور که در آسانسور های ساختمانی از 2 تا 10 اسب بخار متغیر میباشد.
سرعت یا این که تعداد زمان الکتروموتور که دو نوع 1400 به دور و 3000 بدور در بالا بر ها رایج میباشد.
تک فاز یا این که سه فاز بودن الکتروموتور
نکته: الکتروموتورهای 3 اسب به طور تکفاز و سه فاز قابل پیشنهاد میباشد، ولی الکتروموتور های فراتر از 3 اسب بخار صرفا به طور سه فاز جان دار می‌باشند. خرید بالابر الکتروموتور های گزینه به کارگیری در آسانسور الکتروموتور موتوژن الکتروموتور زیمنس الکتروموتور الکو الکتروموتور چینی
نکته: در بالا بر های ساختمانی استعمال از موتور هایی با تعداد بدور بالا سفارش نمیشود، چون این مجموعه از موتور ها سرعت انتقال بالا بر ها را بالا برده و در دست گرفتن آن را ایراد می کنند. یکی دلایل مهم حوادثی که در به کار گیری از آسانسور های ساختمانی روی می‌دهد، استعمال از موتور های با بدور بالا میباشد.
 
اجزاء آسانسور ساختمانی
استراکچر و خرپا
الکتروموتور (دینام)
گیربکس
باکت
قرقره (وینچ یا این که آسانسور برقی)
شاسی
استراکچرها و خرپاها
 
لوله های به شغل رفته در محور های آسانسور از لوله های نمره 6 و 8 گازی می‌باشند که به پیشنهاد مشتری قابل تغییر تحول و افزایش میباشد و وظیفه حفظ وزن دستگاه را بر عهده داراست.