بالا بر مریض (بالا بر معلولین)

بالا بر برقی مریض که با اسم لیفتر برقی مریض نیز شناخته می توان به خواسته انتقال اشخاص سالمند، معدود قدرت و عده ای که مبتلا ایرادات جسمی می باشند، در خانه و مرکزها درمانی کاربرد دارااست. آسانسور های مریض ارائه گردیده در کمپانی هایپر صنعت فامکو قابلیت و امکان تحمل وزن های بالا را داشته و راحتی استفاده کننده را مهیا کرده و موجب اعتقاد خیال و خاطر دور‌وبری ها او میشود. لیفتر برقی مریض دارنده چگونگی و مقاومت بسیار مطلوب میباشد، جرثقیل برقی مریض یا این که لیفتر برقی مریض در هایپر صنعت فامکو در پوسته سبک های تحت برای وزن های متعدد ارائه می گردد:
 
آسانسور مریض با جک 8000 نیوتن دانمارکی و بدنه اهل ایران
بالا بر مریض با جک 8000 نیوتن تایوانی و بدنه اهل ایران
بالا بر مریض با جک 8000 نیوتن تشکیل داد اهل ایران
بالا بر مریض با جک چینی 8000 نیوتن
آسانسور مریض معدود وسعت با جک چینی 8000 نیوتن
خصوصیات فنی آسانسور مریض (آسانسور معلولین)
بالا بر مریض یا این که بالا بر معلولین ارائه گردیده در دسته هایپر صنعت فامکو برای انتقال اشخاص سالمند، نادر اقتدار و افرادی که در گیر اشتباهات جسمی می‌باشند، در وضعیت های نشسته و خوابیده از سطح های متفاوت (زمین، صندلی، ویلچر، تخت و غیره) در خانه، بیمار ستان ها، بهزیستی، کلینیک های فیزیوتراپی و توانبخشی، مرکز ها حفظ سالمندان و غیره کاربرد داراست. جلیقه آسانسور برقی معلولین و بیماران بسیار مقاوم میباشد و پیاده سازی آن به طوری میباشد که وضعیت فیزیکی شخص در هنگام بلند کردن قابل تهیه و تنظیم باشد و اگر شخص به طور خوابیده میباشد،  به وسیله آسانسور به وضعیت نشسته درآید تا بر روی صندلی، مبل، ویلچر، اتومبیل و غیره نشانده خواهد شد، امکان تحمل وزن های بالا را داراست و با وجود ایمنی، باکیفیت و ارزش مطلوب، گزینه دقت خریداران گرامی قرار گرفته میباشد.
دستگاه های لیفتر برقی مریض یا این که آسانسور برقی مریض مجهز به باتری می‌باشند خرید بالابر که بعداز هر توشه شارژ شدن باتری، بازه زمانی وقتی زمانبر می قدرت از آن بهره مند شد، همینطور هدایت جرثقیل مریض از روش ریموت در اختیار گرفتن (دکمه های مو جود بر روی موفقیت دستگاه) شکل می‌گیرد. قابل ذکر میباشد بالا بر برقی مریض قابلیت و امکان عده شدن برای جا به جایی و استعمال در جای های دیگر را نیز دارااست که برای یوزرها بسیار خوشایند میباشد. از سایر خصوصیت های آسانسور برقی مریض یا این که لیفتر برقی مریض می شود به مفاد ذیل اشاره کرد:
دارنده ریموت در اختیار گرفتن و باتری
امکان تهیه و تنظیم زاویه اساس ها از روش پدال
قابلیت و امکان گردآوری شدن به طور بدون نقص به مراد انتقال ریلکس
قابلیت و امکان قفل شدن چرخ ها
جابجایی مریض از زمین و بقیه سطح های
جلیقه استاندارد
دارنده 1 سال گارانتی و پنج سال سرویس ها بعد از فروش