تمامی آسانسورهاي خانگي يا تجاري يکسان می‌باشند ، آيا اينطور میباشد؟ در صدر شما ممکن میباشد اينطور درنگ کنيد. ارکان معدودي از آسانسورهاي خانگي امروزی و استاندارد وجود داراست که به طور استاندارد درآمده اند و تقريباً در هر بالا بر خانگي ديده مي شوند و به همين دليل بسياري از اشخاص از ويژگيهاي گوناگون بالا بر که مي اقتدار آن ها را مخصوص کرد به کارگیری نمي نمایند. هنگامي که در ادامه نصب يک خرید بالابر با کيفيت عالي هستيد ، اصلی میباشد که کل جنبه هاي مختلفي را که بخشي از آن میباشند را در لحاظ بگيريد تا در نهايت به محصولي برسيد که حقیقتاً از آن راضي باشيد. برخي از تصميماتي که شما بايد بگيريد اين میباشد که چه نوع سقف و چراغي را مي خواهيد ، چه برگه هاي ديواري ، نرده ها و چه نوع درب و کادر درب براي بکارگيري در بالابر رويايي شما مطلوب میباشد .

بهترين تعیین براي بالا بر يا بالابر شما

در زمینه‌ی لامپ ها و سقف ها ، اکثر آسانسورها مي توانند به نورهاي فلورسنت ، پانل هاي پخش کننده باکس تخم مرغ يا پلي کربنات يا لامپ هاي LED مجهز شوند. براي پانل هاي ديواري ، پوشش هاي متعدد چوبي براي دستيابي به ظواهر دلخواه و همچنين فولاد ضد زنگ با طرح پررنگ وجود داراست در امتداد اين پانل هاي ديواري ، ديدن نرده ها ، گاهي صاف و گاهي گرد ، معمولاً در روکش فولاد ضد زنگ معمول میباشد . خلال اين ، در بين پانل هاي ديواري ، اکثر آسانسورها يک نوار فلزي دارا هستند و حتي اين را مي اقتدار سفارشي کرد ! اين آشکار سازي بسته به نوع اولويت مي تواند از محصول استنلس استيل يا سياه باشد .

گزينه هاي سفارشي سازي براي استعمال هاي متفاوت

ولی تمامي  آسانسورها کاربردهايي با اندکي اختلاف دارا‌هستند. هنگام بررسي اينکه کدام گزينه ها را مي اقتدار در بالا بر قرار اعطا کرد ، مورد نیاز میباشد قلاب هاي پانل ديواري را براي آويزان کردن پد هاي محافظ ديواري در شکل داشتن احتمال استعمال از بالابر براي حمل بارهاي حجيم ، در لحاظ بگيريد تا صفحه ها ديوار آسيب نبينند . براي نماي خارجي بالابر یکسری گزينه بين درب هاي رنگ گردیده ، درب هاي با فريم مهیا  و درهاي استيل ضد زنگ وجود داراست . در شکل گزینش درب و چارچوب در ، گزینش رنگي که با فضاي فضا ورودي بالا بر هماهنگي داشته باشد اساسی میباشد .

بنابراين بدیهی میباشد که تمامی آسانسورها يکسان نيستند . از لامپ ها و پانل هاي ديواري داخلي ، تا رنگ و ماده اي که براي تشکیل داد نصیب خارجي بالابر هيدروليکی به کارگیری مي گردد ، طریق هاي مختلفي براي تفاوت آنان وجود دارااست . البته اين يک چيز عالي میباشد ، زيرا کلیه اين گزينه ها براي بخش هاي متفاوت بالابر شما اطمينان نتیجه ها مي نماید که داشتن بالابر مخصوص ، در عين حالا با سليقه ، بر طبق با ترجيحات مدل شما ، بسيار اساسی میباشد .