گونه های دستگاه بالا بر مریض یا این که معلولین چیست؟

اشخاص اکثری سازه به ایرادات جسمانی مبتلا نادر توانی، ایرادات نخاعی، معلولیت یا این که ناتوانی، چاقی مفرط و غیره می‌شوند، در‌این موقعیت یکی بحران هایی که شخص و دور‌وبری ها او با آن سرگرم میباشند، تکان کردن و انتقال فرد از روی زمین، تخت و غیره به نقطه ای دیگر است. بالا بر مریض یکی پرکاربردترین امکانات پزشکی فیزیوتراپی و توانبخشی میباشد که تحت عنوان ابزاری کمکی و کارآمد در خانه، مرکزها درمانی، آسایشگاه های سالمندان و بازتوانی، مرکزها توانبخشی، منازل یک‌سری طبقه، هتل، سوئیت، راس خرید و غیره به طور اثبات و قابل انتقال یا این که پرتابل گزینه استعمال قرار گرفته میشود.

بالا بر مریض که به آن لیفت مریض، خرید بالابر ، لیفتر مریض، آسانسور مریض در خانه و بیمار‌ستان نیز می‌گویند، برای مراقبت از اشخاص معدود اقتدار و جانباز در خانه استعمال میگردند و پیاده سازی آنان به طوری است که انتقال شخص برای جاری ساختن نظافت و محافظت های مختلف با کمترین نیاز به صرف انرژی انسانی صورت پذیرد.

جرثقیل مریض یا این که آسانسور مریض امکان تحمل وزن های بالا تا حدود 150 کیلوگرم را داراست و در شکل توصیه مبتنی بر واحد سنجش وزن دلخواه ساخته می‌شود، دارنده چگونگی، دوام مطلوب و کاربری بی آلایش ای میباشد و از جراحت به شخص در زمان جنبش پرهیز می نماید و منجر باور خیال شخص و دور‌وبری ها او و ارتقا سرعت انتقال می‌گردد. لیفتر مریض معمولا قابل توده شدن میباشد و در مواردی که استعمال نمیشود می قدرت آن را عده و در شکل نیاز بهره مند شد.

هایپر صنعت فامکو هواخواهی کننده گونه های دستگاه آسانسور مریض آیتم استعمال در خانه، مرکزها درمانی، آسایشگاه سالمندان، بهزیستی ها و غیره از شایسته ترین ساخت‌و‌ساز کنندگان است و اثر به سزایی در حمایت رفاه یوزرها و تصدی خاطر شخص و دور‌وبری ها او داشته میباشد. بالابرهای مریض ارائه گردیده در کمپانی فامکو از شایسته ترین و کیفیت خوب ترین بالابرهای مریض بوده و با وجود ارزش مطلوب، ضمانت چگونگی، گارانتی و سرویس ها بعداز فروش، دقت یوزرها را نسبت به خویش جلب نموده است.

اشکال آسانسور مریض

آسانسور های مریض تحت عنوان امکانات پزشکی فیزیوتراپی و توانبخشی مطابق کاربرد، اقتدار و طریق کوشش در گونه های مختلفی ساخته می گردند، که دربرگیرنده مفاد ذیل میشوند:

آسانسور مریض دستی

بالا بر مریض برقی

جلیقه آسانسور مریض

آسانسور مریض آویزان

آسانسور مریض سقفی

آسانسور مریض پله رو

آسانسور مریض ایستاده

بالا بر برقی نشیمنگاه سرویس بهداشتی خارجی

مانکی توشه

صندلی جابجایی مریض

در‌پی به تفصیل هر مورد از موردها فوق می‌پردازیم: