بالابرهای بازویی را می شود به بالابرهای بازویی رغبت لنگ (الکتریکی / دیزلی) و بالابرهای بازوی بدون واسطه با طول بالابری تا 36 متر تقسیم کرد. بالا بر بازویی مفصلی مال آپدیت گردیده بالا بر بازویی تاشو میباشد. قادر است با عبور از برآمدگی‌ها شغل نماید، از سختی ها خاصی عبور نماید یا این که از یک جای بلند خواهد شد تا عمل چندین نقطه‌ای را اعمال دهد. چرخش 360 رتبه داراست و جايگاه دارنده گنجایش توشه متعددی میباشد و می‌تواند به وسیله دو یا این که یک‌سری نفر برای عمل با هم و حمل امکانات خاص استعمال شود. تحرک سکوی آسانسور بهتر میباشد و انتقال در جای ریلکس میباشد. ظواهر زیبایی دارااست و برای شغل های والا مانند منزل ها، پایانه ها، اسکله ها، مرکزها خرید، استادیوم ها، املاک مسکونی، کارگاه ها و معادن مطلوب میباشد.

بالابرهای بوم دار مفصلی را می شود به دو نوع بازوی بی واسطه و بازوی منحنی بر پایه ی طریق دهانه بازو تقسیم کرد. آن‌ها بیشتر در جای هایی با طول بالا مانند کارگاه های کشتی سازی استعمال می‌شوند. این نوع دستگاه ایمن و انتقال سادگی داراست ولی هزینه آن بالاست. خرید بالابر به صورت کلان در منزل ها، سوله ها، انبارهای فعال، پارکینگ ها، شهرداری ها، پایانه ها، فرودگاه ها، تئاترها، تالار های نمایشگاه، اسکله، ایجاد، دکورا سیون، تدارکات، برق، حمل و نقل، نفت، مواد شیمیایی، هتل ها، تالار های ورزشی، صنعتی و معدنی، موسسه ها به کارگیری میشود. شایسته ترین گزینش برای مراقبت امکانات، چینش رنگ، ردوبدل چراغ، اسباب برقی، نظافت و مراقبت و ... است. حریق آدرس ها معمولا از این نوع بالا بر به کارگیری می نمایند.
 
4. بالا بر اثبات باری خانگی مجهز به ریل های راهنمای آسانسوری
 
دو نوع آسانسور باری راهنما وجود داراست: بالابرهای زنجیری راهنما (جک غیر بدون واسطه) به وسیله زنجیرهای شیت ای هدایت می گردند و سیلندرهای هیدرولیک اقتدار اساسی آنان را تأمین می نمایند. بالابرهای بی واسطه ریل راهنما، فارغ از کشش زنجیر، فارغ از اتصالات پایه لولا به هم متصل گردیده اند و طول بالابری میتواند به 16 متر رسد. آسانسور راهنما یک امکانات مکانیکی بالا بر هیدرولیکی سوای قیچی میباشد که برای حمل و نقل فرآورده فی مابین طبقات دوم و سوم کارگاه های صنعتی، منزل ها، رستوران ها و هتل ها به کارگیری میگردد. خلال امکانات ایمنی بالا بر کششی سنتی، آسانسور هیدرولیک به یک شیر سرریز نیز مجهز میباشد که قادر است از بالا رفتن فشار سیستم در زمان تکان به سمت بالا خودداری نماید و یک شیر دستی اضطراری داراست که هنگام جدا برق، در مواقع اضطراری می اقتدار آن را تا نزدیکترین سطح تحت آورد. در را در شرایط کف گشوده فرمایید، پمپ دستی: زمانی که سیستم از شغل می افتد، می قدرت از پمپ دستی برای پمپاژ روغن با فشار بالا بهره مند شد تا ماشین به نزدیکترین شرایط طبقه رسد. روزنه پاره‌گی خط لوله: زمانی که خط لوله سیستم هیدرولیک شکسته گردد و ماشین متوقف گردیده و تحت بیاید، قادر است به صورت اتومات مدار روغن را انقطاع نماید تا کم شدن متوقف خواهد شد. نگهبانی دمای روغن مخزن سوخت: زمانی که دمای روغن در مخزن سوخت از مقدار تهیه استاندارد بالاتر رود، دستگاه محافظ دمای روغن سیگنالی را برای تعلیق کارایی بالا بر ارسال می نماید و بالا بر صرفا بعد از کاهش دمای روغن می‌تواند فعال سازی گردد.
 
هزینه معدود و معیار فساد نادر: به جهت استعمال از سیستم های هیدرولیک پیشرو و طریق های در دست گرفتن خوب، می قدرت معیار فساد بالا بر را به دست کم رساند. مصرف برق نادر: وقتی که بالابر هیدرولیک تحت میاید، به وسیله فشار ساخت و ساز گردیده به وسیله وزن خویش هدایت می گردد که به ترازو متعددی در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید.