برای طول کم مطلوب هستند و مکانیزم دیرین محسوب می‌شود. نوع دیگر با مکانیزم تلسکوپی شغل می نمایند که در واقعیت جک های هیدرولیک و زنجیر بازو هایی را که به صورت تلسکوپ درون یکدیگر هستند را به خارج رانده و دسترسی تشکیل داد میگردد. نوع سوم و جدید خیس و فعالیت آمد خیس مکانیزم مفصلی-تلسکوپی است که دارنده هر دو نوع بازو هست و از دید قدرت مانور و شغل در وضعیت دشوار و همینطو بیسون صنعت ر بعد ها بسته گردیده دارنده مزیت می باشند.

 

آسانسور آکاردئونی هیدرولیک خرید بالابر ی با دسترسی عمودی آسانسور هیدرولیکی با دسترسی عمودی و افقی آسانسور کامیونی با دسترسی عمودی و افقی

آسانسور آکاردئونی با دسترسی عمودی بوم لیفت خویش کششی با دسترسی عمودی و افقی آسانسور کامیونی با دسترسی عمودی و افقی

 

 

مجموعه بندی و مقایسه بالابرها از دید نوع مکانیزم بالابری:

 

۱- آسانسور هیدرولیکی:

 

بالابر هایی که نیروی حرکت آن‌ها برای بالا روی از جک و یونیت هیدرولیک گرفته می شود را آسانسور هیدرولیکی گویند. این بالابرها بیشترین ضریب ایمنی را میان مکانیزم های متعدد دارا‌هستند. بالابرهای هیدرولیکی میتوانند به طور آکاردیونی، جک بدون واسطه و بوم لیفت ساخته شوند.

 

۲- بالا بر زنجیری:

 

در‌این بالابرها توشه توسط مکانیزم زنجیر و وینچ، به تکان در می‌آید که برای ایمنی باید از زنجیرهای دوبل و ترمزهای ضد سقوط استعمال شود. این آسانسور ها از لحاظ ایمنی ذیل خیس از بالابرهای هیدرولیکی قرار می گیرند چون خلال سقوط امکان گیر کردن قسمتی از اندام یا این که لباس و یا این که محصول در میان وینچ یا این که زنجیر وجود دارااست که در این‌حالت هم اشخاص جراحت می‌بینند و هم بالا بر در گیر نقص‌ میشود. خوب میباشد از این بالا بر ها برای نفر استفاده نشود.