در حین‌های ذیل این بالابرها روی وانت قابل نصب بوده و هرچقدر طول کاری بیشتر خواهد شد نیاز به خودروی هنگفت تری خواهد بود. گنجایش این بالابرها از ۲۰۰ کیلوگرم به بالا متغیر است. بالابرهای بوم لیفت جهت کارها برق و مخابرات، سرویس ها شهری و حریق‌آدرس به کارگیری می شوند. از بالابرهای خرید بالابر آکاردئونی پشت کامیونی برای نصب امکانات داخل تونل، فرودگاه‌ها و غیره به کار گیری میشود.

 

 

آسانسور کامیونی

بالابرهای قابل یدک

این نوع از بالابرها با امکان‌های چندگانه جهت به کار گیری در حوالی‌های داخلی و فرنگی با دسترسی طول ۵ الی ۲۲ متر ایجاد کرد گردیده و یکی شایسته ترین گونه های بالا بر، برای استعمال‌های ماهر و یدک کشیدن در فاصله‌های زمانبر به حساب میآید. وسعت کم و مدل بودن این ماشین‌ها به همدم چرخ‌های خودرویی مصرف شده در آن، این قابلیت و امکان را فراهم می‌نماید تا به هر تارنما کاری و سطوح ناهموار خاکی و شنی یدک کشیده شود. جک‌های جانبی آن قابلیت تعادل و ثبت حتی روی زمین‌های ناهموار را دارا هستند. بالابرهای قابل یدک در انواع تلسکوپی، مفصلی، مفصلی-تلسکوپی و آکاردئونی مو جود می باشند. گنجایش این بالابرها از ۲۰۰ کیلوگرم تا ۴۰۰ کیلوگرم متغیر میباشد.

 

بالابرهای ستونی یا این که ریلی (Aluminum mast Platforms)

این بالابرها مدل، کم وسعت و پیاده بیسون صنعت سازی گردیده جهت اطراف‌هایی با سطح ها کف با مقاومت پائین و آسیب پذیر میباشد. این نوع پلاتفرم‌های الکتریکی جهت دور و بر‌های داخلی با سطح هموار گزینه استفاده قرار میگیرد. بالابرهای هیدرولیکی تک ریل از طول ۷ الی ۱۴ متر مو جود میباشد، بسیار مدل بوده و امکان انتقال بسیار راحت و ارزش تحت‌خیس دارا هستند البته در ازای در مقایسه با دیگر بالابرها از گنجایش کمتر، تکان‌های بیشتر، طول بسته گردیده بیشتر و قدمت کمتری برخوردارند. بعضی از گونه های ۲ ریل و ۴ ریل نیز برای ارتفاعات فراتر وجود دارا هستند که در مقایسه با سبک‌های تک ریل از نوسانات کمتری شامل است و سکوی عمل گرانقدر تری دارااست.