ظاهری زیبا: ظاهری زیبا:

 

این نوع آسانسور دارای زیبایی خرید بالابر و جلوه ی بی نظیری میباشد که سبب می شود این نوع بالابر را در دکان ها و مکان های تجاری گزینه به کار گیری قرار بخشید.

خلاصه مزایا و معایب بالابرهای هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی مانند آسانسورهای هیدرولیکی برای نصب و راه اندازی نیاز به چندین مولفه اصلی مثل فضای فیزیکی، سطح مورد استفاده، حداکثر ارتفاع و نوع کاربری نیاز دارااست.

 

مزیت ها:

 

اتاقک حمل، مجهز به محل مراقبت ماشین نیرو است و دیگر نیازی به فضای اضافی برای موتور و پمپ ما یحتاج ندارید.

 

امنیت بالا بدون \"خطر مرگ\" مرسوم در سایر سیستم ها به دلیل عدم به کار گیری از کابل، هرچند این سیستم به صورت به طور کامل بی خطر نیست، اما در صورت شکسته شدن سیلندر اتاقک با سرعت تخلیه روغن زیر می آید. یعنی خلاف مکانیزم کابلی که در صورت بروز رخداد، کابین با سرعت به زمین واکنش میکند، سیستم هیدرولیکی با سرعت تخلیه روغن به سمت تحت روانه می گردد. که می تواند احتمالا خطرات جانی بیسون صنعت را کاهش دهد.

 

در نهایت، بالابرهای هیدرولیکی ارزان تر از بالابرهای کششی می‌باشند، به این ترتیب در‌حالتی که بودجه راه اندازی برایتان عنایت داشته باشد، این گزینه قادر است به تصمیم گیری کمک کند.

 

معایب:

 

سیستم های هیدرولیکی از لحاظ سرعت کندتر از سایر مورد ها می‌باشند و برای کاربری هایی که نیاز با گاز بالا دارا هستند مناسب نیست. (تا 1 متر بر ثانیه)

 

بالابرهای هیدرولیکی برای ارتفاع زیاد (بیشتر از 4 طبقه) مناسب نیستند.

بالابرهای هیدرولیکی را خوب بشناسید.

بالابر هیدرولیکی سیستم شناخته شده ای می باشد که در صدها آسانسور در سراسر جهان به کارگیری می‌شود و همچنین تعداد زیادی ماشین آلات و تجهیزات با استفاده از همان اصول کار می کنند. اما آیا می‌دانید سیستم های هیدرولیکی چه گونه فعالیت می کنند؟ با ما یار باشید تا به تفحص دقیق این مکانیزم بپردازیم.